• Oke dit is een uitleg over wat er nou precies gaande was tussen mij en jacksessed en ik wil hier absoluut geen boze reactie op hebben

    het begon eerst op msn waar jacksessed (AKA Kim) eerst heel hyper was. toen vroeg ik 'waarom?' en zij zei; omdat ze mijn woord hadden gebruikt in nylon magazine. in eerste instantie was ik wel blij voor haar maar toen dacht ik 'ja maar iedereen kan dat woord gebruiken dus het is niet perse haar woord' en dat zei ik ook want ik zeg altijd alles wat ik denk. dus zij werd meteen mega boos op me enzo en ik dacht 'nou ik laat haar wel even met rust en kijk dan wel verder' toen was ze daarna nog steeds boos. toen werd ik het zat en blokeerde haar. en toen ging ze me overal onder spammen. op hyves (waar ze zelfs een account voor had gemaakt alleen om mij onder te spammen en een meisje die ze helemaal niet kent) en op twitter en hier op Quizlet. natuurlijk werd ik er gek van. ik wou het ook uitpraten maar daar gaf ze geen aandacht aan. en nu gaat ze weg van Quizlet en is het dus allemaal mijn schuld.

    te vreden??

    xxxEscapeJess
    (en ja ik had ook mijn excuses al eeuwen lang aangeboden maar zij accepteerde het niet)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Laat die freaking ruzie van het forum af, sorry hoor maar dit is vind ik zo irritant


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol, dat is toch wel het omgedraaide van wat zij zei.
    Wel een domme reden om van Q af te gaan, en zeker voor haar leeftijd een beetje kinderachtig.


    Your make-up is terrible

    Sowieso kinderachtig ongeacht de leeftijd. Dit komt echt op mij over als een brugklasruzie, dus óf negeer elkaar óf kap met die rotzooi. Wij hoeven dat gezeur niet op Q.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oke, gefeliciteerd voor je.


    --

    Pfff, ruzie discussie wat het ook mag zijn. Het is een domme reden om van Q te gaan. Niet zo zeiken en weer vriendjes worden met elkaar. :Y)


    Everything is worse without music.

    Goed gedaan alle bij! Nee oke, jullie vertellen beide een ander verhaal. Who the hell moeten wij geloven? Jij vertelt echt 100% de waarheid niet. Zij ook niet!
    Dat doen mensen altijd! Ze verdraaien de waarheid een klein beetje om er dan beter uit te komen. Maar ik weet niet wie ik moet geloven. En ik heb ook geen zin om er over na te denken! Thats all!

    Je verteld niet de waarheid ik heb het hele gesprek nog hoe jij tegen mij deed ...en nu ga je zielig doen en sorry hoor je maakt het alleen maar erger ik ga je ook geen kans meer geven heb ik al te vaak gedaan namelijk je ging te ver en laat me nu maar met rust is het beste voor allebei
    Edit:Je bent nooit sorry gezegd !

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 19:41 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    Je verteld niet de waarheid ik heb het hele gesprek nog hoe jij tegen mij deed ...en nu ga je zielig doen en sorry hoor je maakt het alleen maar erger ik ga je ook geen kans meer geven heb ik al te vaak gedaan namelijk je ging te ver en laat me nu maar met rust is het beste voor allebei


    Ga nu alsjeblieft niet tegen elkaar lopen bitchen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jacksessed schreef:
    Je verteld niet de waarheid ik heb het hele gesprek nog hoe jij tegen mij deed ...en nu ga je zielig doen en sorry hoor je maakt het alleen maar erger ik ga je ook geen kans meer geven heb ik al te vaak gedaan namelijk je ging te ver en laat me nu maar met rust is het beste voor allebei

    jij verteld volgens mij ook niet echt honderd procent de waarheid kim..


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Het is niet de bedoeling dat jullie de ruzie hier voortzetten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jongens, praat dit alsjeblieft ff ergens anders uit -_-.. ?


    ars moriendi

    ESCAPEJess schreef:
    (...)
    jij verteld volgens mij ook niet echt honderd procent de waarheid kim..


    Ik vertel wel de waarheid waarom zou ik liegen jij en ik beide weten dat jij bent begonnen


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    het wasook helemaal niet kwaad bedoeld dat wat ik tegen kim zei. ze heeft gewoon de haat aan me


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Niet
    hier.

    ergens
    anders
    A.U.B.


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom word heel Q hierbij betrokken?


    -