• Hi ^^ ik verdeel dus wat rollen voor een nieuwe serie:In her eyes you can read pain [TH]



    het gaat over een meisje Kelly, ze is 17 jaar en zit in een internaat, maar zelf vind ze dat ze daar niet thuis hoort, oke.. ze heeft iets gedaan wat neit kon, maar ze kon neit anders tog? Opschool word ze gepest, maar tegelijkertijd zijn de meesten ook bang voor haar, dat zou komen omdat ze haar stiefvader heeft vermoord, maar wat meost ze dan?

    Van binnen gaat ze Kapot, van buiten is dat neit te merken, zal iemand haar nog kunnen helpen?

    wat er die nacht gebeurt is komen jullie in de eerste nog te weten:P

    je krijgt ook bericht als de eerste er is en als je erin sit ! ;)



    Tom LoveStory..



    Okee de rollen:



    Beste vriendin van Kelly:

    TomIsMyAngel

    Leider huppelkutjes:

    xdreamxOn

    Huppelkutjes die Kelly pesten:

    -

    -

    Internaat begelijdsters:

    KarinxTommi

    -

    andere vrienden van kelly:

    GUSTIPIRAAT

    sayXkiss

    -

    -

    Moeder Kelly:

    -

    Zusje Kelly:

    -

    Andere mensen in het internaat (vriendin in het internaat ofsoo):

    KatyLoveBill

    -

    -

    -







    Wat moet ik weten??

    Rol=

    Naam=

    leetijd=

    hobby's=

    plaatje=

    Tekstje=



    Als je in het internaat sit ook graag:

    Reden waarom=


    Mensen heb nog wel wat kids voor het internaat nodig he ;):P


    Every tear falls down for a reason.

    rol: maak nie uit maar mag ik de vriendin van Bill zijn
    Naam: Katy
    leeftijd 16
    Hobby's Lezen Schrijven Songs zingen schoppen
    plaatje mag ik een uitleg
    Tekstje uitleg graag ben blond sorry xD
    Reden voor in internaat: thuis gaat niet geweldig vriend van moeder is aan de cocaine en veel ruzie en zelluf veel probleme al vind ze van niet


    Sharon<3Moos

    rol: maak nie uit maar mag ik de vriendin van Bill zijn
    Naam: Katy
    leeftijd 16
    Hobby's Lezen Schrijven Songs zingen schoppen
    plaatje mag ik een uitleg
    Tekstje uitleg graag ben blond sorry xD
    Reden voor in internaat: thuis gaat niet geweldig vriend van moeder is aan de cocaine en veel ruzie en zelluf veel probleme al vind ze van niet


    plaatje : een foto van wie je wil sijn gewoon op google
    ytekstje: kort somenb vattinkje van je self bijv waar je van houd en neit ensoo:P


    Every tear falls down for a reason.

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Tara
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Skateboarden, Zingen
    Plaatje: Snap ik niet wil je het even zeggen
    Tekstje: Ik zou het heel erg leuk vinden als ik er in kwam haast niemand heeft me er namelijk in alleen ik zelf en ik waardeer het heel erg. Ik vind bill de leukste:P

    Xx. Tara

    Rol= Beste vriendin Kelly, maar kan ik dan ook de vriendin van Bill zijn??



    Naam= Michelle



    leetijd= 17



    hobby's= Gitaar spelen, liedjes schrijven, schrijven, tekenen, shoppen



    plaatje=
    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/dsh.jpg

    Of je wilt geen scene meisje;

    http://www.hairstylescut.com/images/celebrity-hairstyles/Ashley_Olsen.jpg



    Tekstje=

    Haay!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar oud! Mijn hobbys zijn; Liedjes schrijven, schrijven, Tokio Hotel, Shoppen, Gitaar spelen, tekenen... Iedereen zegt dat mijn karakter is; Koppig, lief, eigenwijs, Bitchy... Ik heb een hekel aan; Het woordje hip, fietsen, winter.. En ik ben verslaafd aan Chocolade!!!

    Byez

    oke plaatje mag je zelluf doen haha
    tekstje: ongeveer wat bij reden staat en dan veel meegemaakt en staat nie snel open voor iemand, rookt af en toe een sigaret vanwege haar gedachtes maar is spontaan, aardig en lief maar als het moet deelt ze owk klappen uit xD voldoende en mag da van bill's vriendin en kun je da in een pb sture want ik ga koke en morge pas online oke


    Sharon<3Moos

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Tara
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Skateboarden, Zingen
    Plaatje: Snap ik niet wil je het even zeggen
    Tekstje: Ik heb donker bruin haar. een tongpiersing ik ben niet altijd even vrolijk maar heb wel gevoel voor humor. Ben vaak lief tegen andere maar heb ook wel een bitchy kant. :P

    Xx. Tara

    Of mag ik de bf zijn van Tom??

    Rol= Maak niet uit

    Naam=Sara

    leetijd=13

    hobby's= Zingen Lezen Schrijven Muziek

    plaatje= Euhm... hoe bedoel je

    Tekstje= ?ben niet blond maar wel dom xD

    Reden voor in internaat: Veel probleemen thuis moedere en vader aan de drank en dugs en en ben al in kotackt met de polietie geweest(zogezegt)

    Rol=Zusje^^



    Naam=Jolienà



    leetijd=15?



    hobby's= streetdance , uitgaan



    plaatje=http://i233.photobucket.com/albums/ee209/tnkbll_2007/cassie.jpg



    Tekstje=Hyee , Jolienà Hieroo, ik ben net men stiefpa verloren , mijn zus heeft hem 'vermoord' , als zij het niet had gedaan had ik het gedaan , een zeer ambetante vent wasdat!Ik zit samen met men zus in een internaat en kunnen heel close zijn , natuurlijk zijn er wrijvingen maar als je zussen bent komt dat weer goed! Ik ben eens door..
    Een vriend van me gaat stiekem een tatoo bij me zetten , men ma weet er niks van x]

    Rol= Zusje Kelly of vriendin van dr iets anders zou ook mogen maar dit het liefst! (En als er later nog een vriendin voor Bill/Tom nodig is heb ik daar helemaal geen problemen mee om dat te zijn! ^^)

    Naam= Say

    leetijd= 15

    hobby's= Muziek luisteren, op TH kicken, hangen en dat soort dingetjes..

    plaatje= http://www.wallcoo.com/star/1600x1200_Avril_Lavigne_wallpapers/mxxx01/avril-lavigne-218.jpg

    Tekstje= Heeeyz!! Ik ben Say en ik ben een meisje met een enorm brutale bek tegen mensen die me niet aanstaan! Ook ben ik nogal koppig, naïef, eigenwijs en nieuwsgierig maar daar ben ik mee geboren! xD Ik hou van Tokio Hotel, Avril Lavigne en andere rockmuziek.

    Laat het me maar weten als ik een rol heb of als de eerste delen online staan!! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol= Maak niet uit

    Naam=Sara

    leetijd=13

    hobby's= Zingen Lezen Schrijven Muziek

    plaatje= Euhm... hoe bedoel je

    Tekstje= ?ben niet blond maar wel dom xD

    Reden voor in internaat: Veel probleemen thuis moedere en vader aan de drank en dugs en en ben al in kotackt met de polietie geweest(zogezegt)


    Plaatje: gewoon op google meisje sxcene / emo / gewoon wat jes elf leuk vind en so sie jij er dan seg maa uit ;)

    Tekst: Hoe je bent ensoo ;)


    Every tear falls down for a reason.

    Rol= huppelkutje die pest:P



    Naam= May



    leetijd= 18



    hobby's= zingen, gitaar spelen, flirten, met vrienden rondhangen, katie pesten, arrogant zijn, zoenen.



    plaatje= http://thumbs.dreamstime.com/thumb_6/1106734933vS4LS5.jpg



    Tekstje= Uhmm...weet ik et....kben arrogant, bitchy, meest bitchy persoon volgs mij. Kspeel graag de baas en dr valt niet met mij te spotten..


    Music is my drug, I need it all the time!

    zusje vn kelly ??

    Rol= zusje vn kelly



    Naam= Luna



    leetijd= 14 jaar



    hobby's= skaten, fun hebben , rondhangen met vrienden



    plaatje= [url]http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg
    [/url]


    Tekstje= Haii,

    ik ben Luna en ben 14 jaartjes oud.
    ik hou vn skaten en rondhangen met vrienden enz.. maar het liefst vnall ZiiNG ik de hele dag door.
    en dat irriteert men zus wel maar dat kan me gn shitiige bal schelen. ik ben soms wl een beetje een bitch maar eigelek val ik goed mee.

    zo iik stop ermme doeii PRETTY BITCHES <333


    A. ikmisje.

    Rol = Zusje Kelly
    Naam = Zelina
    Leeftijd = 15
    Hobby's = Tekenen, muziek luisteren, Lol hebben met Kelly
    Plaatje = http://a.bebo.com/app-image/6509989528/i.idlestudios.com/img/q/u/08/04/21/dollydiamond.jpg
    Tekstje= Aloha,
    Ikke is Zelina.
    Ikke houd van muziek luisteren, Tekenen en Lol hebben met Kelly.
    Ik kan af en toe een bui hebben waar iedereen gek van wordt. Ik houd dus totaal niet van huppeltutten en ruzie.
    Nou dat was het wel geloof ik.
    XxX me


    Let The Darkness Be My Light <3<3

    Oehhh tnxs voor de rol!! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...