• Ik was ooit aan het zappen en kwam ergens aan het eind van een film terecht.

    Mensen zaten in een moerasachtig iets (of een soort mangrove, er was water, maar ook overal van die tropische gekke bomen) en ze zaten vast in de bomen. Ze waren gestrand met hun bootje ofzo en er zat een krokodil in het water die maar niet vertrok oid. Uiteindelijk stierven er een paar en het eindigde dat de laatste persoon somehow in het bootje kwam en al huilend weer wegvoer.

    Nu ben ik benieuwd naar de titel, aangezien ik een lijst heb met films die ik heb gezien of nog wil zien (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    No one? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou niet weten. Ik dacht het even te weten toen je het over een krokodil had, maar dat is een andere film (waar ik de titel ook niet van weet xD)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik weet wel zat films met krokodillen, maar ik denk niet dat de jouwe daar tussen zit. Ik dacht even aan crocodile dundee of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Ik weet wel zat films met krokodillen, maar ik denk niet dat de jouwe daar tussen zit. Ik dacht even aan crocodile dundee of zoiets.


    Nop, dat is 'm niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Nop, dat is 'm niet.


    Ik hoop dat je 'm alsnog vindt (;


    26 - 02 - '16

    Gevonden!



    Hij scoort niet hoog op IMDB, waar ik hem vond, maar alsnog gooi ik hem om mijn filmlijst :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Black Water?


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ubiquitous schreef:
    Gevonden!



    Hij scoort niet hoog op IMDB, waar ik hem vond, maar alsnog gooi ik hem om mijn filmlijst :Y)


    Mooi zo C:


    26 - 02 - '16