• Zoals iedereen al weet : ik stop met deze serie. maar ik ben misschien van plan om er een vervolg op te gaan maken : DramaQueen FT. Tokio Hotel[of anders]. het idee zal hetzelfde zijn omdat DAT juist bij veel van jullie aangeslagen is. maar dus in iedergeval :
    - er ZAL een vervolg komen
    - Titel ZIJN Welkom
    - Ik ZOEK rollen ja maar daar later meer over x3


    We can only learn to love by loving.

    NOU STOMME LUI SPREEK GEWOON xl
    ANDERS MAAK IK HELEMAAL GEEN SERIES MEER VOOR JULLIE GVD xl


    We can only learn to love by loving.

    mag ik dan vriendin tom zijn:P

    mag ik dan vriendin tom zijn:P


    hihi x3 geen idee wnt weet nog nie watvoorn story het word O_o.. x3 dus x3 alsk da weet komen de rollen pasx3


    We can only learn to love by loving.

    Mag ik dan vriendin van Bill zijn???


    You'll never dream alone. <3

    Plieeeeeeeeees!!


    You'll never dream alone. <3

    vriendin Andreas? :D:D:D

    en een titel:We want the new temptations...das echt zo'n zin voor tom maar dan met i want
    mjaa kom xD

    Ze vraagt over titels en weet ik wat, omdat iedereen altijd zegt [of slijmt] hoe geweldig haar quizen zijn. En dan lopen jullie te zeiken over dat jullie een rol willen.. stelletjes schooiers.. Geef dan tenminste antwoord op haar vraag.

    Ik heb je quiz neit gemaakt dus zou zie niet weten wat voor titel het zou moeten zijn, maar suc6 met bedenken.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze vraagt over titels en weet ik wat, omdat iedereen altijd zegt [of slijmt] hoe geweldig haar quizen zijn. En dan lopen jullie te zeiken over dat jullie een rol willen.. stelletjes schooiers.. Geef dan tenminste antwoord op haar vraag.

    Ik heb je quiz neit gemaakt dus zou zie niet weten wat voor titel het zou moeten zijn, maar suc6 met bedenken.

    x.


    haha let op je woorden

    Heey,

    Ik zal je vervolg zeker maken.
    Ik weet geen titel sorry
    En als er meeer bekend is over rollen ofzow wil je mij iets laten weten?

    (K)

    ps ik zou de vriendin van Gustav wel willen zijn :P

    Ze vraagt over titels en weet ik wat, omdat iedereen altijd zegt [of slijmt] hoe geweldig haar quizen zijn. En dan lopen jullie te zeiken over dat jullie een rol willen.. stelletjes schooiers.. Geef dan tenminste antwoord op haar vraag.

    Ik heb je quiz neit gemaakt dus zou zie niet weten wat voor titel het zou moeten zijn, maar suc6 met bedenken.

    x.


    kirsten is weer is zo goud eerlijk als altijd x3 x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    kirsten is weer is zo goud eerlijk als altijd x3 x3 x3
    NEe maar kom op het is toch zo?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    haha let op je woorden
    Ik had het vooral over die 2 die boven je stonden xD.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) NEe maar kom op het is toch zo?


    x3 ja idd x3


    We can only learn to love by loving.