• voor tekenen op school dus een tekening maken die geïnspireerd was op een tekening van escher. Nou ik wist in het begin dus niets...ik was helemaal blanco totdat ik vandaag een geniaal idee kreeg. Mijn tekening is dus gebasseerd op deze en deze hij is nog niet helemaal klaar, maar dit is hem dus -->klik

    So what do you think ?? en wat voor opdrachten hadden jullie voor tekenen??

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 22:19 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    OP school moesten wij ook een Esher tekening maken.


    I love BTR and One Direction!

    Die is echt heel mooi.
    Wij moeten nu een abstracte achtergrond maken waar lichaam/delen van het lichaam uit naar voren komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    die is echt vet mooi.
    ik krijg er nooit opdrachten van want ik heb dat vak niet meer.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik moest ooit zelfportretten maken, en ik had de hoogste cijfers van de klas. Ik was zo trots, want ik kan helemaal niet tekenen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heel mooi!

    Wij moeten een powerpoint maken van iets vaags. Wat dat met tekenen/beeldende vorming te maken heeft weet ik ook echt niet. Maar onze leraar geeft toch altijd kutopdrachten...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    vet mooi, wij moesten laatst een Pop-art maken en nu een calligrafie werk.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Die hand is echt perfect ;o


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    zelfs bij mij op school zou je hoog scoren (en ik zit op n kunstschool, en bij anatomie zijn ze best streng)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    zelfs bij mij op school zou je hoog scoren (en ik zit op n kunstschool, en bij anatomie zijn ze best streng)

    Thanks dat is echt een groot compliment, ik wil zelf ook naar een kunstacademie.. Welke kunstschool zit je ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dat is echt een fuckin' mooie tekening. ;o


    Opgeven is geen optie.

    Ik moet van bewegende mensen in het echt, een beeld maken op tekening. Met daarin moet ik bepaalde dingen in bewerken, wat weer met iets persoonlijks van mij temaken moet hebben, en dan moet het weer in een style die je met lootjes getrokken hebt. En als je dan nog niet klaar bent, moet ik die teking op een A1 formaat tekenen, en dat weer 2x, tekenen met potlood en een schilderen, En daarmee moet ik weer een fotogravie project maken :Y).
    En ik ben bijna klaar. xD (project tussen myn meerdere kunstscholen)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Jesus dat is goed getekend ;o Die hand is echt prachtig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij is echt mooi.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Waaauw, echt heel mooi. <3 Ehh.. wat ik moest doen voor tekenen. Sinds de lerares mij een verwend nest noemde, ben ik niet meer zo vaak geweest. (aa)


    It's time to be happy again.