• Nou kijk het zit dus zo:

    Ik heb een vriendin. laten we haar voor het gemak E. noemen. E zit wel op de zelfde school als ik maar niet op de zelfde lokatie. Ik zit aan de ene kant van het dorp zij aan het andere. maar goed E en ik wij hadden een vriendin. Maar die vriendin (V.) heeft allerlij roddels lopen versprijden over E. het maakt nu ff niet uit waar die roddels over gaan maar het zijn erge beschuldigingen en erge dingen die ze verteld. toen E. een paar dagen geledden aan V vroeg waarom ze dat had verteld zei V dat IK dat had gedaan. Maar ik ben een erg goede vroiendin van E. En ik kan er ectht niet tegen dat ik word beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaan! En V heeft neit eens een rede om dat over E te zeggen. E is toen naar haar coordinator gegaan en heeft haar verhaal verteld. Toen heeft die coordinator V er bij hahaald die daar toen kijk hard heeft zitten janken terwijl het niet om haar gaat. Toen zij die coordinator door leuk. Ja E je had er niet zomaar van uit mogen gaan dat V die roddels heeft versprijd. Met andere woorden hij zegt dus dat ik dat wel gadaan kan hebben. Toen ik aan V vroeg waarom ze had gezegd dat ik allerlij dingen over E had gezegd. gaf ze eerst geen antwoord en toen ik haar SMS'te zij ze: als ik het al had gezegd, weet ik dat nou niet meer, maar ik heb het niet gezegd.

    ARG ik en zo BOOOOOS!!! :@

    ik hoop dat jullie het een beetje konden volgen en hebben jullie advies???


    When words fail music speaks

    gewoon negeren en laten vallen als vriendin.


    everybody needs a song.

    ik kon het niet volgen maar ik zou V een dikke schop onder haar kont geven. en eventueel geen vrienden meer met V zijn. en ik had een keer ruzie met mijn vriendin en toen ben ik met haar gaan schaatsen en ik heb haar alles verteld, daarna waren we weer dikke vrienden.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    laat haar vallen.
    Vrienden moet je altyd geloven!1
    dat doe ik altyd
    !


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    wat een bitch! laten vallen, ze is jouw vriendschap niet waard!:O:O:O


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Deem schreef:
    laat haar vallen.
    Vrienden moet je altyd geloven!1
    dat doe ik altyd
    !


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.