• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:21 ]

    Oei, daar heb ik geen idee van. Heb altijd Android gehad.


    16 - 09 - '17

    Mijn broertje heeft ook een Windows Phone, en omdat wij dit probleem ook hadden hebben we de geboortedatum van mijn vader genomen, waarmee dit dus wel werkt.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Aah, Windows phone. D: *teleurstellende herinneringen*

    Daar wist ik niet van. Maar ik had mijn Windows phone gsm dan ook toen ik net 18 was geworden, dus was al meerderjarig. x)

    Ehm, al aan- en uitgezet? x'D je instellingen even vernieuwen? Misschien is er een handleiding op internet?


    Ik wil een tuin vol egels

    FinnBalor schreef:
    Oei, daar heb ik geen idee van. Heb altijd Android gehad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rubin schreef:
    Aah, Windows phone. D: *teleurstellende herinneringen*

    Daar wist ik niet van. Maar ik had mijn Windows phone gsm dan ook toen ik net 18 was geworden, dus was al meerderjarig. x)

    Ehm, al aan- en uitgezet? x'D je instellingen even vernieuwen? Misschien is er een handleiding op internet?


    Ja, deze telefoon is een pain in the ass. Toen ik hem gisteren kreeg stond er een error: Error, this phone is not bootable, press any key to shut down
    Dus ik googlen, staat er op google dat het moeder bord kapot is. Verder googlen, blijkt dat ik hem kan repareren door Windows Device Repair met een kabeltje erop te zetten. Drie keer proberen, hij mislukte. De vierde keer lukte het wel. Toen deed hij het weer. Alles in stellen voor mijn vader, uur later zegt hij ''Jij mag hem hebben want ik vind het een k*t telefoon. Dus ik doe een hard reset, alles instellen voor mij. Doet alles het weer niet. Weer hard reset. Nu heb ik dit probleem. En als hij hem wel accepteert als familie lid dan staat er dat de store ''tijdelijk'' niet beschikbaar is. AAAHH.

    Dat had ik eerst ook, maar na een tijdje werkt het somehow toch. Ik heb geen idee. Als je er een tijdje mee bezig bent is het een prima telefoon, maar soms... Aaah


    obsessive rage

    Ik zou mijn geld terugvragen en klacht indienen 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwangvatar schreef:
    Ik zou mijn geld terugvragen en klacht indienen 😂



    Nee, de telefoon is al een jaar oud en ik heb hem van een random oude man gekregen: Als je hem kan fixen mag je hem houden.

    Nouja, nu doet hij het gewoon.

    Ik heb 1,5 jaar een Nokia met WP erop gehad en ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik een nieuwe kon kopen. Man, wat is Android toch eigenlijk een fijn systeem. Ik ga nooit meer terug naar WP. Het is veel te beperkt; er zijn nauwelijks apps voor - en het ding begint ook random te synchroniseren met mijn laptop. Dat wil ik helemaal niet, hou op :S


    oi, suzy