• Morgen vier ik mijn verjaardag voor vrienden van mij en we waren van plan om gewoon lekker veel te eten en een film te kijken. Ik heb al een week lang Paranormal Acitivity in mijn hoofd. Dus nu was het zo, dat een paar jongens uit mijn klas heel bang zijn voor die film en dat zei ik ook voor de grap tegen mijn ouders. Toen vroeg mijn moeder welke film ik dan van plan was om te gaan kijken. En toen mocht ik die film opeens niet meer zien omdat hij dan te eng was!

    Dus mijn vader zei, laat het nou even en vraag het later opnieuw. Dus ik vandaag heel rustig naar mijn moeder toe; 'Mam, ik heb op school beetjenagevraagd en niemand heeft er iets op tegen om die film te zien. Mogen we hem alsjeblieft gewoon kijken?' Haar antwoord: 'Ik heb van de moeder van [..] gehoord dat die film veel te eng is, ik wil dat gewoon niet kies maar een andere leuke enge film uit'
    WHATTHEFUCK.

    Echt he, wat zouden jullie nu doen? Ik ben nu van plan om aan iemand te vragen of die hem gewoon mee neemt vanuit de videotheek en dat ik hem gewoon terug betaal. Kunnen we hem alsnog kijken, want ik wil deze film gewoon zien..

    EDIT: Het grappige is nog wel: ik héb die film al eens gezien. Hier bij mij thuis toen er vriendinnen kwamen logeren. Toen was het wel allemaal goed. Ik mag hem nu alleen niet zien omdat andere er een beetje bang voor zijn. En ze zegt dat het geen griezelfeest hoort te worden.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 17:37 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Heatherfield schreef:
    Haha, wat een bullshit, alleen het einde van die film was een beetje eng :')


    Life is a beautiful struggle

    Dat je rekening moet houden met evt andere oke maar komop dit is geen doodenge horrorfilm!

    Mijn advies? Kijk wat de andere ervan vinden en als die er geen problemen mee hebben lekker kijken.

    ( nou had ik wel het voordeel dat mijn moeder daar geen probleem van maakte omdat ze wist als ik het niet bij haar mocht kijken, het wel deed als ik in het weekend bij mijn vader was..Gnagna.. )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hush schreef:
    Een vriendin van mij kan ook niet tegen horrorfilms, en die kijken we dan ook nooit met haar. Dus opzich snap ik je moeder wel, dat je ook rekening houd met mensen die dat niet zo leuk vinden. Maar ze kunnen alsnog gewoon hun ogen dicht doen toch?
    Maar er komen redelijk veel mensen, en daarvan zijn er maar 2 of 3 die het niet zó vinden. Maar die hebben ook al tegen me gezegd dat ze het vast wel zouden redden.


    it's so empty living behind these castle walls

    zo eng is tie nie -en ik ben 13- echt bullshit


    Shoganai i ne~

    ik ken die film verder niet... maar het slaat echt nergens op dat je hem niet zou mogen kijken als je dat per se wil. het is toch jou verjaardag of niet?? en gefeliciteerd dan trouwens :P


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    snuggle schreef:
    nog niet gekeken xd,
    dus ik kan je niet helpen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Loesje: ''Puberteit is als ouders vervelend beginnen te doen.''
    haha.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:27 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik schiet mezelf nog liever dood dan dat ik Paranormal Acitivity kijk. Held op sokken 8D

    balen meid hij is wel heel pittig een meisje uit italie is erna toe geweest naar 1 en die is naderhand afgevoerd verlamd van angst


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Romances schreef:
    Haha, wat een bullshit, alleen het einde van die film was een beetje eng :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    aleen het einde was een beetje eng (echt hoor je mag hem niet zien en ik ben 13) en ik ga nog 2 op mijn computer kijken(nerd)


    Shoganai i ne~

    Als jouw ouders dat al eng vinden ...
    Moet je hen maar niet vertellen dat de helft van Quizlet [inclusief ik] een logeerpartij houden, horrors kijkt en dan met een ouija-bord knoeit, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien kan je 'm gewoon huren, en dan tegen je moeder zeggen dat je al een andere hebt gevonden??


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    noujah! echt dom als je het niet mag!!
    persoonlijk mag ik ijken wat ik wil"D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Romances schreef:
    Haha, wat een bullshit, alleen het einde van die film was een beetje eng :')

    Idd haha


    None but ourselves can free our minds.