• ik zal het even kort toelichten ,
    ik doe niks voor school en direct begin van het jaar gaaat het hartstikke slecht heb al een 1.8 en een 3.5 gehaald (allebei proefwerken)
    en een 5.1 en een 5.1 als so's maar ik heb dus de hele tijd heel erg ruzie met me ouders omdat ze vinden dat ik aan het werk moet , anyways ik heb dus volgende week heel te doen maar ik met me stomme hoofd vergeet het boek waar ik maandag een proefwerk van heb nu heb ik 2 keuzes:
    1. een briefje vragen van mijn ouders
    zullen ze waarschijnlijk niet geven met veel geruzie of zullen ze geven met heel veel geruzie.
    2. ik stuur een mailtje naar mijn ak docente en vertel haar dat ik er laat in de middag achter kwam dat ik het nog op school heb laten liggen en dat ik -kuch- tot de helft weer terug was gefietst maar dat als ik eenmaal op school zou zijn de school tog al dicht zou zijn dus dat het geen zin had om door te fietsen.
    ze zal of terug mailen dat ik een briefje nodig heb,
    of zal zeggen dat het geen goede reden is ,
    of geen idee ,
    ik ben gewoon radeloos help mij even lieve mensen!

    ~ x


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Spreek gewoon de waarheid. Ik heb ook aangegeven dat ik niet veel deed, ze houden er rekeningen mee bij mij en nu gaat het goed. Met liegen kom je alleen maar verder in de knoop.


    your eyes are like stars in the night.

    laat iemand anders een briefje schrijven ? dat doe ik ook altijd. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    euhm. een boek lenen/kopieëren van een vriendin?
    en anders toch een briefje laten schrijven =)
    succes(flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er staan vast wel samenvattingen van dat boek op het internet, die zou ik sowieso goed lezen.
    En verder, ik zou eerst een mailtje sturen en als het echt nodig is ook nog dat briefje vragen aan je ouders.


    effort never betrays you

    Ik zou als ik jou was gewoon de waarheid vertellen.
    En nog een tip: probeer de volgende keer misschien eens wat te doen voor school. Je bespaart jezelf een hoop stress. ('Ga ik over? Ga ik niet over? Krijg ik weer ruzie met mijn ouders?' enz.)(A)


    Time you enjoyed wasting was never really wasted <3

    Gewoon eerlijk zijn tegen je leerkracht.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben heel bang omdat ze wel streng is dat ze zegt dat het geen goede reden is en dan helpt een briefje ook niet meer,
    en ik ben ook bang voor me ouders dat ze me gaan uitschelden dat ik weer zo dom ben wat te vergeten en alles,


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eerlijk zijn en zoveel mogelijk samenvattingen gaan lezen. Vraag anders rond aan vrienden of zij dat boek thuis hebben of hebben gelezen en ze je er wat over willen vertellen. Anders ga je gewoon naar de bieb toe? (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb het net aan me ouders verteld en die zeiden: stomme sukkol,
    ik gaa geen mailtje sturen dus maar ze gaan kijken wat we er tegen moeten doen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik laat nooit briefjes aan mijn ouders tekenen. Daar komt gezeik van(:


    we were always meant to say goodbye.