• Hoe bedoel je, kijkt teveel Oh Oh Cherso. ;x

    8 totaal verschillende mensen die elkaar niet kennen, die samen 3 weken moeten doorbrengen in Chersonissos.
    3 volle weken, vol gekkigheid, drank, neuken, en ruzies.


    Ik denk niet dat ik veel hoef uit te leggen, want het is op dezelfde basis als het tv progama, maar dan anders., x’D

    Rollen;
    4 meiden;
    -Valentijn Joy Chase [Cupido]
    -Sarita Schneider [Sushita]
    -Sarah Florius [DaVincie]
    -Cassidy Scarlett Alexia Addley [Faitytale]
    4 jongens;
    -Alex Kilian Dylan Noway [Flex]
    -Joëy Chase [Machine]
    -Justin Alex Smit [Casanova]
    -Chris Rossen [Batser]
    Veel meiden die bij de jongens betrokken worden;
    Veel jongens die bij de meiden betrokken worden;

    Wat wil ik weten;
    Rol;
    Helle Naam;
    Bijnaam+hoe je er aan komt;
    Leeftijd;
    Afkomst-plaats nederland!-;
    Karakter-Uitgebreid!-;
    Uiterlijk+Foto;
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen;

    Kiest de beste, niet de eerste., [a]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Een meisje die meegaat naar Cherso
    Hele Naam; Valentijn Joy Chase
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Cupido, Valentijn is vernoemd naar de dag waarop ze geboren was. Valentijnsdag, haar vrienden noemde haar daarom altijd cupido omdat ze het wel toepasselijk vonden. Nu wordt Valentijn Cupido genoemd omdat ze veel jongens kan krijgen en mensen goed kan koppelen.
    Leeftijd; Twintig
    Afkomst; Valentijn komt uit Tilburg, ze praat met een lekker plat Tilburgsaccent en de meeste mensen vinden haar zachte G leuk.
    Karakter; Valentijn is een leuk meisje. Ze is intelligent en grappig, ze heeft vaak oversexte humor en haar lach is erg aanstekelijk. Hoe intelligent ze ook mag zijn, ze is een rasecht feestbeest. Ze zuipt er elk weekend op los en wordt wakker met een kater. Valentijn weet van elk feest een echt feest te maken. Valentijn is heel erg spontaan, ze heeft vaak veel praatjes en een grote mond. Tegen mensen die ze niet mag kan ze bitchy zijn, ze kan erg arrogant overkomen en is daarom ook een rasechte bitch. Als mensen wat verkeerds over haar zeggen, krijgen ze meteen een grote bek terug en dat schrikt ze vaak wel af. Valentijn is zo leuk omdat ze een echte prater is, je kan met haar praten, lachen en geheimen delen want geheimen verteld ze nooit door.
    Uiterlijk+Foto; Valentijn is een ontschuldig meisje om te zien. Dat komt door haar mooie grote ogen, die erg goed te zien zijn en opvallen bij haar gezicht. Ze heeft een egale huid, blonde lange haren en een mooie bouw. Valentijn is erg klein, ze is ongeveer 1.60m lang.
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Haar vriendje Moose


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @sevani Perfect., ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Meisje dat meegaat naar Cherso!
    Helle Naam;Brittany van der wit.
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Brit, Bri, Britt, gewoon een koosnaampje die ze van haar vrienden heeft gekregen
    Leeftijd;18 lentes jong
    Afkomst; Nederlands! ze Kom uit drenthe. maar is beslist geen boer !
    Karakter; Lief meisje, houd ontzettend van lol trappen, ondeugend, Soms iets te grote bek, en komt voor haar Vrienden op.
    Ze houd er van op lekker te feesten met vrienden.
    Ze wil heel graag naar Cherso toe om andere mensen te leren kennen en om lol te trappen, maar aan de andere kant gaat ze haar familie + vrienden wel erg missen.
    Uiterlijk+Foto;Brittany bruin lang haar,groene ogen, Ziet er beetje ondeugend uit.
    Smal gezicht, dun, grote borsten.
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Haar beste vriendin Linda

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 23:01 ]


    I solemny swear i am up to no good

    @LeeJinki
    zou het mischien iets uitgebrijder mogen., ik meot er iemmers wel een heel personage mee maken., en prakties haar helle doen en late neerzetten., en dat kan niet bepaalt met de info die ik nu heb.
    en de afkomst bedoel ik, welk plaatsje enzo. dat ze uit nederaldn komt is zowiezo wel een gaval., omdat het een nederlands progama is., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; meisje dat mee gaat naar cherso
    Helle Naam; Sarita Schneider
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Sushita. Ze moesten ene bijnaam voor mij verzinnen en deze vonden ze wel bij mij passen.
    Leeftijd; 16
    Afkomst; Raamsdonksveer een klein dorpje dichtbij Breda. Ze praten daar lekker plat.
    Karakter; Sarita is eigenwijs. Ze doet wat ze zelf wilt en trekt zich nergens wat van aan. Ze is bijdehand en spontaan. Ze vind het leuk om met iedereen een praatje te maken en doet dat ook zeker als ze op een feest is. Het leven is voor haar een groot feest en kijkt nooit verder vooruit dan een minuut vooruit. Ze is grappig en maakt vaak domme opmerkingen.
    Uiterlijk+Foto; Sarita heeft blond haar en groene ogen. Ze is een beetje getint maar ook niet heel erg. Ze heeft altijd mascara op en haar nagels zijn altijd gelakt. Foto komt nog!
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen;
    Haar broer Danny


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cannibal schreef:
    @LeeJinki
    zou het mischien iets uitgebrijder mogen., ik meot er iemmers wel een heel personage mee maken., en prakties haar helle doen en late neerzetten., en dat kan niet bepaalt met de info die ik nu heb.
    en de afkomst bedoel ik, welk plaatsje enzo. dat ze uit nederaldn komt is zowiezo wel een gaval., omdat het een nederlands progama is., ;x


    is het zo een beetje goed :)?

    Kan verder niet heel veel bedenken dus als je nog wat mist zeg het dan maar ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Rol; Meisje dat meegaat naar Chersonissos
    Helle Naam;Eva Maranda
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Feestboom @ omdat eva heel erg veel van feesten houd
    Leeftijd;18 jaar
    Afkomst; Maastricht
    Karakter; Eva is echt een feestbeest ze wil dan ook maar een ding: Feesten. Toch als ze niet feest zit ze har te make uppen haren te doen en haar mooi te maken. en natuurlijk shoppen voor prachtige kleding.
    Uiterlijk+Foto;http://www.vivagoal.com/images/wallpapers/Eva-Mendes-8.jpg Uiterlijk: eva heeft Bruin haar Bruine ogen en een mooie mond. eva is altijd goed gekleed en heeft prachtige make-up.
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; haar vriendje Marco http://content8.flixster.com/photo/34/90/85/3490850_tml.jpg komt nog

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 10:10 ]


    -

    @Rochelletjuh
    je foto doet het niet., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Meisje die mee gaat naar Cherso
    Hele Naam; Rachel Fleur Garcia
    Bijnaam: Princes
    Leeftijd; 20
    Afkomst; Spanje
    Karakter; Rachel is eigenwijs, bitchy, en zegt wat ze denkt. Rachel gedraagt zich ook heel vaak als een princes, vandaar haar bijnaam. Ze kan ook dom overkomen, en is soms een prater. Naar jongens is ze soms nog verlegen, maar dat veranderd snel als ze eenmaal aan de praat raakt.
    Uiterlijk+Foto; Rachel heeft zwart haar, en blauw groene ogen. Ze heeft dunne wenkbrauwen, en een slank tot mager postuur. Ze is zo'n 1, 70 M lang, en heeft lange benen.
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Haar 2 beste vrienden, waar ze op een een crush op heeft. Cesc Fàbregas, waar ze een crush op heeft. En Fernando Torres.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol;meisje dat mee gaat naar Cherso
    Helle Naam; Sarah Florius
    Bijnaam+hoe je er aan komt; DaVincie omdat ze goed kan schilderen
    Leeftijd; 21
    Afkomst; in Italie geboren maar van af haar 3de woont ze in Den-bosch en praat ze ook gewoon goed nederlands. maar als ze echt boos is scheld ze wel in het italiaans.
    Karakter; Sarah is een opvliegend meisje wat zegt wat ze denkt en graag andere belachelijk maakt. Eigenlijk is ze een helegroote Bitch maar als het moet kan ze heel lief zijn en ook wel voor je zorgen. Ze zal zichzelf nooi boven een ander kiezen ook al komt dat vaak wel zo over. Ze is erg slim maar omdat ze geen nerd genoemd wil worden doet ze niet haar best op school. Ze kan goed tekenen vandaar haar bijnaam. Ze houd van sporten en is een goede atleet xD
    Uiterlijk+Foto;Bruine haren die vaak van kleur veranderen en groene ogen. sproetjes die ze niet verbergt onder een dikke laag make-up omdat ze niet zo van make-up houd. ze is klein (1 meter 60) en draag graag erg hoge hakken. FOTO
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen;
    Max MAx uiterlijk


    When words fail music speaks

    @Vancha
    perfect., wel een paar vragjes.,
    -houd ze van uitgaan?
    -wat is max van haar?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mine schreef:
    Rol; meisje dat mee gaat naar cherso
    Helle Naam; Sarita Schneider
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Sushita. Ze moesten ene bijnaam voor mij verzinnen en deze vonden ze wel bij mij passen.
    Leeftijd; 16
    Afkomst; Raamsdonksveer een klein dorpje dichtbij Breda. Ze praten daar lekker plat.
    Karakter; Sarita is eigenwijs. Ze doet wat ze zelf wilt en trekt zich nergens wat van aan. Ze is bijdehand en spontaan. Ze vind het leuk om met iedereen een praatje te maken en doet dat ook zeker als ze op een feest is. Het leven is voor haar een groot feest en kijkt nooit verder vooruit dan een minuut vooruit. Ze is grappig en maakt vaak domme opmerkingen.
    Uiterlijk+Foto; Sarita heeft blond haar en groene ogen. Ze is een beetje getint maar ook niet heel erg. Ze heeft altijd mascara op en haar nagels zijn altijd gelakt. Foto komt nog!
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen;
    Haar broer Danny


    is die van mij goed ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik moet ook nog jongens hebben he! o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mine schreef:
    (...)

    is die van mij goed ^^

    zou ik je leeftijd btw iets ouder mogen maken?
    16 is namelijk wel erg jong op alleen op vakantie te geen met vreemde. bovendien moet ze meekunnen in 18+ clubs? [a]
    -je zit er btw wel al bij, maar tog [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Meisje dat mee gaat naar Cherso.
    Helle Naam; Patricia Konrad.
    Bijnaam+hoe je er aan komt; Tanny, omdat ze niet zonder haar -fake tan- zelfbruiner kan.
    Leeftijd; 19.
    Afkomst; Duitsland.
    Karakter; Nieuwschierig, eigenwijs, staat voor iedereen klaar, goed gevoel voor humor.
    Uiterlijk+Foto;Patricia heeft lang bruin krullend haar dat over haar schouders valt. Ze heeft felgroene ogen die heel erg opvallen door haar zelfbruiner. Ook heeft ze het playboy tekentje op haar heup laten tatoëren.
    Iemand die voor jou naar Cherso mag komen; Haar zusje Nena.


    Life is a fairytale, told by an idiot.