• De stelling van vandaag luidt:
    Sms-en onder de les kan geen kwaad.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, het is je eigen schuld als je dan niet op let en dus niet goed scoort.


    Més que un club.

    Eens af en toe moet dat kunnen ;'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens, de leerkracht doet zijn best om jou iets bij te leren. Het is onrespectvol om dan de hele tijd te sms'en en geen aandacht aan hem te schenken. Jij zou zelf ook niet graag hebben als je een spreekbeurt geeft de iedereen er maar ongeïntereseerd bij zit en niet luistert naar was jij te vertellen hebt.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Joh, af en toe is dat helemaal niet erg. Dan kun je ook zeggen dat afkijken respectloos is.


    ars moriendi

    Apparition schreef:
    Eens af en toe moet dat kunnen ;'DD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eens, bij mij in de klas doet bijna iedereen het, de leraar is gewoon te blind om het te zien...(ik doe het zelf ook)


    I Don't Slap You, I High Fived Your Face

    eens, ik sms ook onder de les. De les hoor ik ondertussen wel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    vrolijk schreef:
    oneens, lessen zijn er om te volgen niet om afgeleid te worden door smsjes, dat je daar de heletijd mee bezig bent kdenk dat je dan niet zo goed met de les bezig kan zijn waarvoor die bedoeld is, maar 1 keertje een smsje kan geen kwaad.


    you were born original don't die as a copy

    Communist schreef:
    Eens, mits de rest van de klas er geen last van heeft.


    It's time to be happy again.

    Solitude schreef:
    Oneens, dan let je niet op de leraar. Die voor de klas staat zijn best te doen om iets duidelijk te maken. Dan hoor je ook aandacht aan hem te besteden.
    Besides, de sms'geluiden van binnenkomende textberichten kunnen ook storend zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens, waarom zou je gaan sms-en in de les?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    reyon schreef:
    oneens. lessen zijn er om te volgen,sms'en doe je daarna maar(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    EENS : )


    They fell in love, didn't they?

    Eens. Als je je telefoon maar wel op stil/tril heb staan. En je er niemand mee lastig valt.


    To infinity and beyond •

    oneens


    Life´s shit, holy shit