• 2.
    A 21 year old french girl took a photo of Tom through his car's window, Tom got out and they started to argue and suddenly Tom beat her in the face. He punched her so hard that she needed medical care..

    Lotus is een 22 jarige advocate. Ze is ontzettend zelfverzekerd, wat men ook terug ziet in haar werk. Dankzij haar vader, die een ontzettend goede en bekende advocaat is in Duitsland. Staat zij ook aardig hoog in de lijsten. Alleen gaat het de laatste tijd niet zo goed met haar vaders gezondheid en is het al helemaal een klap als ze te horen krijg dat haar vader borstkanker heeft. Haar vader smeekt haar om zijn 'zaken' waarmee hij bezig is over te nemen, aangezien hij weet dat die bij haar in goede handen zijn. Lang twijfelt ze maar uiteindelijk weet haar moeder haar over te halen en neemt ze haar vaders werk over. Een hoop stress komt haar tegemoet, aangezien ze ook nog haar eigen werk heeft. Ze doet zoveel mogelijk haar best, om haar vader tevreden te stellen. Dan krijgt ze iets voor haar voeten gegooid, waar ze liever niet aan was begonnen...

    Titel? Iemand, pleaseee? (:

    Thenk joe very muts voor het helpen (A).

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 11:39 ]

    De 2e.
    (omdat ik niet van th verhalen hou)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    De 2e.
    (omdat ik niet van th verhalen hou)


    Als je het eerste stukje in quote leest, dan zie je dat het ook over TH gaat. (:

    hou niet zo van TH verhalen...
    alleen als ze écht SUPER goed zijn
    en als ik mocht kiezen de 2e
    maar hoezo doe je zo moeilijk over welke je moet activeren?
    gewoon allebei!


    Sup n_n

    Nummer twee, die heeft naar mijn mening meer originaliteit :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Titel aangepast [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beetje dood dit topic ><'