• HayHay.<33

    Ik begin een nieuwe serie, en daarvoor heb ik natuurlijk weer rollen nodig hé. =] Ik zal zo vertellen waar het over gaat maar eerst even de rollen;

    Vriendin Bill; [BEZET] BollTim
    Vriendin Tom; [BEZET] xforecerxTHx
    Vriendin Georg; [BEZET] Charissa.
    Vriendin;[BEZET] SEXBOMBillx3/FUCKxLOVE
    Vriendin Andreas; [BEZET] FLO
    Irritand mens uit het gekkenhuis[2]; [VRIJ]
    Gewoon een vriendin van Tom;[BEZET]TomIsMynAngel

    Wat ik moet weten is:
    Rol & waarom;
    Naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    Karakter;
    Pick;
    Tekstje;


    Oké waar het over gaat:
    Het gaat over een meisje die in een gekkenhuis terecht is gekomen maar uiteindelijk niets gedaan heeft.Ze ontspoorde toen ze vernam dat haar ouders zijn omgekomen toen greep ze naar de drank. Nu is ze aan het afkicken in een gekkenhuis. Iemand die er ook verblijft is 1 van haar grootste nachtmerries , ze neemt drugs (dat andere meisje dus) en heeft tijdens een sekspartij haar onenightstand vermoord omdat ze nog niet over haar misgelopen relatie heen was.Toen ze vernam dat jij met de jongen verkering had waar zij nog zoveel voor voelde zijn haar stoppen doorgeslagen , nu aast ze op wraak.
    Tijdelijk worden jullie op een ander blok gezet waar je naast een hele leuke jongen slaapt : Andreas. Hij heeft ook een drankprobleem.
    Je voelt je erg down omdat je geen vrienden meer hebt , tot andreas op het idee komt zíjn vrienden uit te nodigen.

    Wat ik moet weten is: dat ik de vriendin van tom wil zijn en waarom tom is gewoon lekkor ^^

    Naam; samantha

    Leeftijd; 16

    Hobby's; shoppen en uitgaan met vriendinnen

    Karakter; eigenwijs,bitcherig,toch wel lief,luisterend oor een eigen mening

    Pick;
    http://94.100.113.224/331150001-331200000/331152101-331152200/331152164_5_inmy.jpeg

    Tekstje; Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.


    dat was het (H)!

    Rol Maakt niet aus Behalve iritant mens uit gekkenhuis die wil ik nietxD

    maar info volgt

    Wat ik moet weten is:

    Rol & waarom;Maakt niet uit Behalve iritant mens uit Gekkenhuis want die wil ik niet, Ik wil deze rol because het lijkt me een Super leuke serie, en het gekkenhuis hoor ik zelf wel een beetje in.

    Naam;Linda

    Leeftijd;16 Ofso?

    Hobby's;Muziek Luisteren,Zingen, gek doen, Kattekwaad uithalen.

    Karakter;Lief,Onzeker,Spontaan,Direct,Gek,Wild,

    Pick;http://i256.photobucket.com/albums/hh167/thatonerosskid/Brookelle%20Bones/BrookelleBones6.jpg

    Tekstje;

    heey Linda is In Da House!,
    Ik ben 16Jaar en ben gek Op RockMuziek, Auber RockMusik Keine leben!, Ik ben een Lief persoontje die heel direct is tegen anderen maar ik ben ook best Onzeker over mezelf, ik haal vaak streken uit bij anderen en heb daarom ook wel haterz,ik heb een tongpiercing en snakebites en een paar tatoo's!, Ik ben Fan van TH,Escape The Fate, Bullet for my valentine en bless the fall en ben al een paar keer naar die concerten geweest, maar People me Fhone gaat Bubaaai(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol & waarom; Vriendin bill of Tom, omdat ik wil meespelen in je serie, het lijkt me een leuk idee trouwnens

    Naam; Lisa

    Leeftijd; 17

    Hobby's; Voetballen, uitgaan, tennis

    Karakter;Lief zorgzaam eerlijk spontaan vrolijk zeer op uiterlijk gestelt ^^

    Pick; http://www.beautyhobby.com/wp-content/uploads/2006/11/jessica-alba.gif

    Tekstje; hallo ik ben Lisa en ben 17 jaar, ik hou van sporten vooral van tennis en voetbal, verder ben ik zeer lief en spontaan, en altijd eerlijk, ik ga ook graag weg met vrienden, één van men grote minpunten is wel dat ik zeer veel aan men uiterlijk denk, soms tot vervelends toe, maar dat doe ik nu eenmaal onbewust

    Xx

    Rol & waarom;vriendin Bill of Vriendin Gustav omdat ik niet kn keizen xD omg nee het lijkt me Koel.

    Naam; charissa

    Leeftijd; 17

    Hobby's;streetdance, uitgaan en zingen

    Karakter;ego, lief, hyperactief en zelfzeker.

    Pick; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69312

    Tekstje; Hoi ik bn Charissa 17jaar ik bn vrij lief maar hb ook een ego zo bn ik nu eenmaal geboren. Ik doe aan streetdance en ik zing ook. IK ga elke avond uit, ik bn er verslaafd aan. Ik hb een Hondjj en ik hou vn dt beestjj. Ik haat mijn kleine zusjj als de pest en mijn ouders zijn gescheiden LOve.x333


    *He's the one.

    Vriendin Andreas
    Naam; Rachel
    Leeftijd; 19
    Hobby's; Kleding ontwerpen,muziek maken,teksten schrijven,met vrienden rondhangen,voetballen
    Karakter; Lief,gek,koppig,zorgzaam
    Pick; http://buzznet-77.vo.llnwd.net/assets/users16/queenmyspace/default/Kiki_Kannibal_and_she_is_a_old_myspace_queen--large-msg-120489903813.jpg
    Tekstje;
    Hee ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben de vriendin van Andreas. Ja,dé Andreas van TOm en Bil Kaulitz. We zijn al zo'n 3jaar samen en houden veel van elkaar.
    Ik ontwerp kleding en schrijf teskten voor liedjes en verhaaltjes. Ook maak ik muziek.
    Ik ben gek op voetbal en doe dat dus ook vaak.
    Mensen omschrijven me als een lief zorgzaam meisje. Maar mijn vrienden noemen me eerder knettergk en koppig.
    Ooit hoop ik kinderen te krijgen en te gaan trouwen.


    Music is the new sex

    mag ik dan vriendin gustav ?

    Rol & waarom; Vriendin Tom!!!! Ich Liebe Tom en ik wil indeze serie spelen!!

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17

    Hobby's; Gitaar spelen, liedjes schrijven, tekenen, schrijven, shoppen

    Karakter; Bitchy, lief, koppig, eigenwijs

    Pick;
    http://www.hairstylescut.com/images/celebrity-hairstyles/Ashley_Olsen.jpg

    Tekstje;
    Haay!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes oud! Ik heb een vriendje genaamd; Tom Kaulitz! HEt is echt een schat als je hem beter kent! Hij si echt zo super lief! Ik heb gitaar spelen van hem geleerd! Ik hou echt van hem! Verder heb ik een hekel aan het woordje hip en ben verslaafd aan chocolade!!

    Byez

    HayHay.<33

    Ik begin een nieuwe serie, en daarvoor heb ik natuurlijk weer rollen nodig hé. =] Ik zal zo vertellen waar het over gaat maar eerst even de rollen;

    Vriendin Bill; [BEZET] BollTim



    WAAhh BEDANKT (A)

    JEZUS net was nog alles open!!

    mag ik dan vriendin gustav ?


    Em, Die staat niet op de lijst;) Maar ik kan je wel als vriendin van de Hoofdpersoon doen want die krijgt later ook vriendinnen. =]

    JEZUS net was nog alles open!!


    Ik kan je wel als vriendin van Tom doen maa geen relatie dan.

    (...)

    Ik kan je wel als vriendin van Tom doen maa geen relatie dan.


    jaaa dat is ook goed ;)

    jaa doe maar akn jij ook gaan beginnen aan je serie =D

    Rol; Vriendin Bill.

    Naam; Renee.

    Leeftijd; 15.

    Hobby's; Dansen, zingen, acteren, shoppen, met vriendinnen wezen, films kijken, cupcakes bakken & gitaar spelen.

    Karakter; lief, grappig, zorgzaam & spontaan.

    Pick; Komt zo ;)

    Tekstje; Hi ik ben Renee en ben 15 jaar oud. Ik hou van al mijn vrienden en heb een crush op de bekende Bill Kaulitz. Ik hou van Tokio Hotel en Paramore. Ik ben voor de rest lief grappig en zorgzaam maar nu ga ik! Byee xoxo


    The perfect man is gay...

    Vriendin gustav stond er toch wel op ?? o.O


    *He's the one.