• HayHay.<33

    Ik begin een nieuwe serie, en daarvoor heb ik natuurlijk weer rollen nodig hé. =] Ik zal zo vertellen waar het over gaat maar eerst even de rollen;

    Vriendin Bill; [BEZET] BollTim
    Vriendin Tom; [BEZET] xforecerxTHx
    Vriendin Georg; [BEZET] Charissa.
    Vriendin;[BEZET] SEXBOMBillx3/FUCKxLOVE
    Vriendin Andreas; [BEZET] FLO
    Irritand mens uit het gekkenhuis[2]; [VRIJ]
    Gewoon een vriendin van Tom;[BEZET]TomIsMynAngel

    Wat ik moet weten is:
    Rol & waarom;
    Naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    Karakter;
    Pick;
    Tekstje;


    Oké waar het over gaat:
    Het gaat over een meisje die in een gekkenhuis terecht is gekomen maar uiteindelijk niets gedaan heeft.Ze ontspoorde toen ze vernam dat haar ouders zijn omgekomen toen greep ze naar de drank. Nu is ze aan het afkicken in een gekkenhuis. Iemand die er ook verblijft is 1 van haar grootste nachtmerries , ze neemt drugs (dat andere meisje dus) en heeft tijdens een sekspartij haar onenightstand vermoord omdat ze nog niet over haar misgelopen relatie heen was.Toen ze vernam dat jij met de jongen verkering had waar zij nog zoveel voor voelde zijn haar stoppen doorgeslagen , nu aast ze op wraak.
    Tijdelijk worden jullie op een ander blok gezet waar je naast een hele leuke jongen slaapt : Andreas. Hij heeft ook een drankprobleem.
    Je voelt je erg down omdat je geen vrienden meer hebt , tot andreas op het idee komt zíjn vrienden uit te nodigen.

    Mij maakt het niet uit wie ik bn!!!


    *He's the one.

    Vriendin gustav stond er toch wel op ?? o.O


    Liefie da's Georg. <3

    Rol; Vriendin Bill.

    Naam; Renee.

    Leeftijd; 15.

    Hobby's; Dansen, zingen, acteren, shoppen, met vriendinnen wezen, films kijken, cupcakes bakken & gitaar spelen.

    Karakter; lief, grappig, zorgzaam & spontaan.

    Pick; Komt zo ;)

    Tekstje; Hi ik ben Renee en ben 15 jaar oud. Ik hou van al mijn vrienden en heb een crush op de bekende Bill Kaulitz. Ik hou van Tokio Hotel en Paramore. Ik ben voor de rest lief grappig en zorgzaam maar nu ga ik! Byee xoxo



    Liebe schatz. Hij is bezet -.- Ik kn je wel als gewoon een goeie vriendi van Bill doen?

    (...)

    Liefie da's Georg. <3


    ow oeps was ik weer eens blond bezig xD maar mij maakt hij niets uit xD


    *He's the one.

    Rol & waarom; vriendin Tom , omdat ik al altijd eens in een serie wou meespelen.En ik denk dat je mooi kunt schrijven.

    Naam;Maaike

    Leeftijd; 17

    Hobby's; In het geheim graffiti spuiten , dansen , kleding ontwerpen en sinds kort werk ik bij mijn vriendin haar vader ; daar mag ik mensen fotograferen. :)

    Karakter; Soms bitchy , Romantisch , lief , klunzig.

    Pick; http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/27887374.jpg

    Tekstje; Hallow , ik ben Maaike.
    welgeteld 17 jaar oud. Ja , ik ben dr eentje hoowr. Als het op serieuze dingen aankomt dan ben ik serieus. Maar anders ken je me als getikte klunzige meid die altijd fun wil hebben. Ik hou van mijn muziek , daarom breng ik ook mijn meeste tijd door met mijn Ipod. Ook werk ik sinds kort.


    Moet je nog meer weten?

    nu moet ik wel eten , daag!!
    xx


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    ow oeps was ik weer eens blond bezig xD maar mij maakt hij niets uit xD


    haha ké dan =]
    Btw; Wist je al dat ik ook GustavsPetx3 ben??

    (...)

    haha ké dan =]
    Btw; Wist je al dat ik ook GustavsPetx3 ben??


    OMG lieford hay nee wist ik niet heb je verander van naam???


    *He's the one.

    Nee joh hoeft niet.


    The perfect man is gay...

    (...)

    OMG lieford hay nee wist ik niet heb je verander van naam???


    Nee ander poppeke. =]

    Nee joh hoeft niet.


    O okáy. =]

    (...)

    Nee ander poppeke. =]


    ow ke xD lol xD


    *He's the one.

    Rol & waarom; Vriendin Tom. Omdat ik meega grote fan ben van Tom! En het een grote eer is om in jou serie te mogen meespelen. (A)Btw, als ik de rol niet krijg maak ik de serie toch ^^
    Naam; Dora
    Leeftijd; 17
    Hobby's; Drummen, gitaar spelen, uitgaan met Hot guys, shoppen
    Karakter; Lief, behulpzaam, betrouwbaar, spontaan, grappig
    Pick; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70013
    Tekstje;
    Hooi, ik ben Dora, de vriendin van Tom. Jup, je leest het goed! Dé Tom van TokioHotel! x'D
    Ik zie hem echt doodgraag, net zoals de andere TH-guys.
    Verder hou ik erg van uitgaan, shoppen, en gitaar spelen! Mijn gitaar is mijn beste vriend x'D.
    Naja, wat ik echt haat zijn van die huppels die mijn Tom proberen te verleiden, en van die kleine insectjes x').
    Dat was het zowat denk ik ^^
    Seeya! x