• eerst moest ik veel te vroeg opstaan om naar Den haag te gaan, voor een ziekenhuis bezoek.
    -jeej; alles is daar goed gegaan en er is niets mis met mijn voeten _O_ ik moet alleen nog een oplossing zoeken voor spitzen, maar er is niets raars aan mijn voeten. :3-
    daarna duurde het uren voor we eindelijk van het centrum naar mijn opa en oma konden komen met de auto, alles was gewoon afgesloten ofzo x_x
    naja, toen hebben mijn vader en ik daar even ge"luncht".
    en de zus van mijn oma was er ook, dus dat was ook wel weer leuk :'D
    haha,

    toen we weggingen, hing er een geel briefje onder de ramendingen van de auto.. Juistja; een boete :'D
    -we stonden voor het huis van mijn opa en oma geparkeerd op een plaats waar je iig niet mag staan, maar wij dachten: het is toch voor opa en oma's huis, dus wat kan het kwaad?-
    naja,
    toen was er net zoals op de heen weg suuuuuper veel file x_x
    maar ik heb ondertussen op de terugweg in mijn engels boek gelezen wat ik moet lezen.

    en nu ben ik moe :3
    haha :3
    super raar was deze dag gewoon :3
    al ben ik wel blij dat ik naar dat ziekenhuis ben geweest :3
    en nu ga ik afsluiten, glee kijken -ookal is dat al begonnen :'D- en daarna slapen :3

    tell me, hoe was jullie dag? :9~

    Gelukkig is er niks met je voeten!
    En voor die spitzen verzin je vast wel wat.

    En ik was ook in Den Haag! =D
    Met een vriendin naar de Gevangenpoort(ik dacht eerst: boring!, maar behalve dat het naar museum stonk viel het best wel mee), en winkelen, en nu heb ik dus eindelijk een spijkerbroek die niet kapot, te klein, of met asymmetrische pijpen is. =D
    En toen ging ik thuis nog een leuke film kijken met die vriendin.

    En toen moest ik nog gaan hardlopen en heb ik mijn benen waarschijnlijk iets overbelast en het doet nu echt heeel erg pijn.

    Maar behalve dat laatste was het een erg leuke dag!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:41 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gelukkig is alles in orde met je (:
    Ik had gewoon school.
    Eerste uur LO, haha.
    Gingen we 'trek & duw' spelletjes doen.
    Geweldig was dat.(cat)


    effort never betrays you

    Gelukkig dat er niks met je voeten is dan :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn dag was wel leuk opzich :'D


    -