• Ik vroeg me wel eens af, van wat soort films worden jullie nu echt bang? Zelf kan ik echt niet tegen geestverhalen en films met clowns, voor de rest durf ik alles te kijken zonder angst. Als je me ooit echt bang wilt maken moet je een filmmarathon houden met horrofilms over geesten, dan slaap ik de rest van mijn leven niet meer, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik word van niks écht bang.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hmm. ik word niet zo snel bang met films.
    maar als het er heel realistisch uitziet,en als het dan een 'enge' verhaallijn heeft...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik word ook niet bang van iets. Maar meestal bereid ik me wel voor op schrikmomenten, want ik hou niet zo van schrikken hehe. Maar bang? Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    Ik word ook niet bang van iets. Maar meestal bereid ik me wel voor op schrikmomenten, want ik hou niet zo van schrikken hehe. Maar bang? Nee.

    Als ik in een film zit en iemand laat me schrikken, dan schrik ik echt als een idioot. Het probleem is dat ik áltijd de film ingezogen word en als dat een of andere grapjas me in mijn zij port en heel hard gaat schreeuwen, schrik ik best wel ja.


    Ik ben gemeen xoxo

    Oeh, ik heb al snel mijn ogen dicht bij een film.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik word snel bang, van bijna alle mogelijke dingen.
    Toen ik klein was ging ik eens naar 'Plop In De Wolken' kijken.
    Daarvan heb ik maanden een trauma van gehad.(krul)


    effort never betrays you

    Ik ben best wel snel bang, maar ik schrik ook heel erg van schrikmomenten.
    En dan vooral in de bios. (krul)

    Maar iig. kijk ik niet vaak thrillers ofzo ^^.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    horrorfilms
    haha daar kan ik echt niet tegen :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik wordt bang van horror films met geesten(krul).

    ik had vorige week een horror film gezien met geesten. toen viel er een papiertje -ja echt een papiertje- en toen schrok ik me dood en gilde ik keihardxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parviainen schreef:
    Ik word ook niet bang van iets. Maar meestal bereid ik me wel voor op schrikmomenten, want ik hou niet zo van schrikken hehe. Maar bang? Nee.


    Same. Al hou ik er stiekem wel van omdat je dan zo'n onwijze adrenaline kick kan krijgen. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    reyon schreef:
    hmm. ik word niet zo snel bang met films.
    maar als het er heel realistisch uitziet,en als het dan een 'enge' verhaallijn heeft...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik word heel snel bang.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Psychologische thrillers :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Mummies, aliens, zombies, ontbindende lijken. Ja, zet zo'n film voor me op en zelfs weken later ben ik bang om alleen naar boven te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    weet ik eigenlijk niet...
    meestal als ik horrorfilms zie, dan begin ik super hard te lachen:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.