• Ik ga weer een nieuwe serie maken. Euh. Ik weet nog geen titel. Misschien kunnen jullie mij helpen en ik moet nog rollen verdelen. Hier gaat hij over.



    Je hebt een vakantiejob in Duitsland. Je mocht redder zijn op het strand. Oké het was niet zomaar een strand. Helder water. En schoon zand. Je ontmoete mensen. Die een privé redder hadden gehuurd. Het waren weer zo'n pubers die zich als kleine kinders gedroegen. Oké ik haat ze nu al zonder dat ik ze echt ken. Maar zou er van het een niet het andere komen.? Oké als jullie betere ideetjes hebben zouden jullie het dan willen zeggen. Want eigenlijk snap ik het zelf niet zo goed wrm zouden ze een privé redder willen. Enne ik wil graag een verhaal over het strand enz. Help mij ik weet het echt niet!
    Alvast danke!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    bestaat hier niet al een topic van ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    bestaat hier niet al een topic van ?

    Ja mr dar kmt niemand op


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    maar is toch een dubbele topic


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    maar is toch een dubbele topic

    Niet dat ik weet.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    IDEETJES GEZOCHT !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    is wel dubbel, want een paar minuten geleden plaatste je precies het zelfde verhaal in het forum.
    nogal dubbele topic dan he


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    is wel dubbel, want een paar minuten geleden plaatste je precies het zelfde verhaal in het forum.
    nogal dubbele topic dan he

    Ewel ik zegde daarjuist toch dat ik dat er al heb opgezet. Maar nu is het met een andere naam (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Misschien heeft de manager/ouders van hun die redder ingehuurd? Maar wel een leuk ideetjee

    haha , ik was erook een serie over gestart maar hij is vrij origineel , ik heb hem verwijderd en stond trouwens op netlog x']

    Je kan zo doen dat het meisje en Tom of bill ofzo in een schipbreuk zitten en ze in de zee zitten enzo, ze zien een eiland enzooww , op een onbewoond eiland. Daar ontdekken ze iets , een geheim over het eiland en lossen het op , met de nodige romantische momenten xD

    je kan ook eindigen dat ze worden gevonden , of dat ze een boot zien maar hem negeren , ze een kindje krijgen..
    dat beslis je zelf maar :]

    een titel : Life , As It Should Be.

    xx'

    @SceneDoll.
    Je ideetje ziet er al leuk uit.
    (:
    Zijn er nog mensen met ideetjes?!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik heb echt ideetjes nodig!
    HELP!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Fucking idiot's -___- Or a stupig asshole who stole my heart!? Buhe, kweeni :'D Had zin om da te type! Hhaa, misschien kunde er iet mee doen? ich liebe dich! <3333


    You're the only one i wish i could forget.

    Oké wat vinden jullie hiervan.:

    Je liep over het strand. Opeens zag je een bordje staan. BEDIENSTERS GEZOCHT. Yes dacht je onmiddellijk misschien heb ik dan eindelijk een job. Je ging gaan solisieteren. Je had de job. Je kon onmiddellijk aan de slag gaan. Wat moest je doen. Je moest ijsjes op het strand verkopen. Natuurlijk had de baas een 2 zoon's die moesten je helpen. Op een dag zeiden de zoon's dat er een boottocht is geplant op de vrijdag. Shit kijken die kinders echt niet naar het nieuws er is vrijdag een storm. Je wou het hun zeggen maar ze luisterden niet. De vrijdag ging je mee met hun. Je had van alles voorzien in je tas moesten jullie een schipbreuk hebben. Oké wat deed je weer stom maar toch pakte je het mee. Even later was het van dag een schipbreuk. Je pakte snel je rubberen bootje en nam de zoon's van je baas mee. De volgende ochtend waren jullie op een onbewoond eiland aangekomen. Gelukkig had jij allemaal grief mee. Maar red je het wel met die twee jongens?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)