• Kan gesloten worden!=3
    x


    ok

    ja mee eens


    Sharon<3Moos

    ja mee eens

    Waah, gheghe, eindelijk iemand(A)


    ok

    Ik vind dat er misschien nog een ander subforum moet komen met artiesten want eerlijk gezegt, het th forum is wel heel druk hoor

    ja owk mee eens


    Sharon<3Moos

    Ik vind dat er misschien nog een ander subforum moet komen met artiesten want eerlijk gezegt, het th forum is wel heel druk hoor

    Dat is wel waar, maar dan komen de andere JB fans enzo overal ergens anders. En als je een nieuw subforum maakt met artiesten, valt TH daar dan niet onder ofzo XD

    Mijn mening


    ok

    (...)
    Dat is wel waar, maar dan komen de andere JB fans enzo overal ergens anders. En als je een nieuw subforum maakt met artiesten, valt TH daar dan niet onder ofzo XD

    Mijn mening
    Maar th is gewoon speciaal xD oké dat ook weer niet, maja, da bestaat al hé =D

    (...)Maar th is gewoon speciaal xD oké dat ook weer niet, maja, da bestaat al hé =D

    Ja, maar het kan toch veranderd worden ?xd
    Ik weet ook wel dat TH speciaal is(A) Maar niet iedereen hier op Q is TH fan. En dan komen de CB, KP, JB weet ik veel wat fans. 'Cinema Bizarre is ook speciaal!' 'Killerpilze ook!' 'Jonas Brothers helemaal=/='
    Ik hoop dat je me snapt XD


    ok

    ik vind dat dit topic moet blijven,,
    en dat er een nieuw topic ;;Artiesten bij moet


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik vind dat dit topic moet blijven,,
    en dat er een nieuw topic ;;Artiesten bij moet

    Ja, dat lijkt me ook beter

    ik ben het met du eens

    ik vind dat dit topic moet blijven,,
    en dat er een nieuw topic ;;Artiesten bij moet
    Ja heeel ergig mee eens


    Sharon<3Moos

    ik ben het er niet echt mee eens ik vind dat het tokio hotel forum best mag blijven bestaan!!
    en dan nog een subforum met artiesten mag ook wel ofzo..
    en een pokemon.
    maar nu draai ik door. (puh)


    AAP

    Volgens mij is het gewoon omdat er zoveel TH-fans zijn, dan hebben niet-fans er geen last van enzo.


    blame the bully.

    Ik denk dat er beter een Artiesten-forum kan komen náást het TH forum, want geef toe: 90% van de artiesten-topics gaat over TH

    Volgens mij is het gewoon omdat er zoveel TH-fans zijn, dan hebben niet-fans er geen last van enzo.
    Bovendien zijn TH-topics niet zichtbaar bij de actieve topics als je het TH-filter aan bt staan ;)