• Voor dit verhaal, bitte (:

    Dit is toch alles wat een 19-jarig meisje wil? Een rijke vader, een auto, mooi haar, blauwe ogen, mooi zandloper figuur, cup C, een eigen appartement, voor jezelf op kunnen komen en een lief vriendje. Er is zo'n meisje die dit allemaal bezit -Kayleigh Haylings is haar naam, maar aan dat stukje van dat lieve vriendje zit een lang verhaal. Laten we beginnen bij het begin:

    Ze groeide al van kleins af aan met veel geld op, ze kreeg werkelijk alles - zolang ze haar kleine mondje hield. Haar vader was een belangrijk iemand in de grote muziekwereld. Hij was een belangrijk man bij Universal Music Group en had dus veel macht en geld. Zodoende groeide dit kleine meisje op met de duurste kleding en het duurste speelgoed.
    Haar moeder stierf toen Kayleigh, tien jaar oud was. Nog steeds is dat een zwakke plek voor Kayleigh, aangezien ze dat nog steeds niet goed heeft kunnen verwerken, door de instelling van haar vader die luidt; `Kom op, niet zo zeuren, mensen in arme landen die hebben het pas erg!´
    Kayleigh zag op twaalf jarige leeftijd in, dat haar vader gelijk had en mensen niet zo moesten zeiken, zoals zij dat noemt. Ze groeide op in een harde en grote wereld, dus moest ze zichzelf groot en sterk houden door vaak van haar af te bijten.
    Vanaf deze leeftijd begon ze gezien te worden als `het meisje met de veelte grote mond.´ Maar vaak werd dat goed gepraat, in roddelbladen, door woorden zoals: `Ach, laat dat kind toch. Wat wil je anders als je je moeder op zo´n jonge leeftijd verliest en je word opgevoed door je vader z'n secretaresse.´
    Veertien jaar was onze Kayleigh toen ze begon mee te werken in de showbizz wereld. Ze kreeg kleine rolletjes in films en begon ook met zingen. Ze had enkele hits, maar viel uiteindelijk toch weer terug in de vergetelheid, door andere nieuwkomers die beter gevonden werden.
    Op deze leeftijd kwam Kayleigh ook te weten dat haar vader al een langere tijd een relatie had met zijn secretaresse, zelfs in de tijd dat haar moeder nog leefde -ze voelde zich ontzettend verraden en wikkelde een groot schild om haar heen. Niemand zou haar ooit nog pijn mogen doen, vond ze zelf.
    Nu probeert Kayleigh nog steeds met man en macht aan de top te komen met haar stem. Maar telkens word ze bruut weggeslagen door andere bekendere artiesten. Na die lange tijd, van niet serieus genomen te worden lijkt toch iemand haar te zien staan. Een manager genaamd David Jost wil dat ze een een duet zing met zijn pronkstuk; Bill Kaulitz. Zodoende komt ze in de beste hitlijsten te staan en ontmoet ook zijn broer Tom Kaulitz. Ze word verliefd op hem én ook voor hem is de liefde wederzijds. Beetje bij beetje komt Tom haar leven binnen stappen, maar erg gemakkelijk gaat dit niet. Aangezien Kayleigh een afspraak had gemaakt met zichzelf. Niemand zou haar ooit nog pijn doen...


    Met dit erin verwerkt:

    - Please, don't hurt me
    - No one would ever hurt her again.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 11:38 ]

    Niemand? S:

    tadaaa!
    Hij is niet super of zo, maar ik verveelde me :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.