• Edit;Lieverds,volgens mij heb ik een misverstand in de wereld geholpen over die tegenbeeld leerlingen.Het is namelijk de bedoeling dat als je zoon van de fam. Triffel wilt je het tegenbeeld bent van Hermelien(dus zelfde karakter trekken ect.) bij de fam. Halfidus precies het zelfde,en ga zo maar verder.De zin En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' is dus vooral bedoeld voor de kinderen van de fam. Bemel want er zijn daar zo veel kinderen,dat ik dan niet precies weet welk persoon (zou maar zo zeggen) bent.Ik hoop dat jullie het begrijpen,anders kunnen jullie het me nog vragen.


    Vele tovernaars en heksen kende Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry,maar niemand kende de toverschool (naam van die school).Ze waren niet echt bekend,maar zeker niet gewoon of minder goed.Ze waren bijna exact het zelfde,maar tóch íetsje anders.Zo bestaat er de familie Bemel/Beasley dat bestaat uit 6 kinderen(waarvan er 5 meiden en 1 jongen is) en 2 ouders,De familie Totter dat bestaat uit 1 meisje en 2 ouders,De familie Triffel/Tranger dat bestaat uit 1 jongen en zijn 2 ouders,De familie Halfidus/Halfoy dat 1 dochter heeft en 2 ouders en zo heb je nog veel meer toverfamilies,Dreuzelouders met een toverkind en halfbloedjes.Ook heeft de school een schoolhoofd met de naam 'Rerkamentus/Rumbledore' zij is al erg oud,maar de leeftijd verklapt ze nooit!Ook hebben ze de strenge maar rechtvaardige en lieve man/leraar Sanderling/SmcGonagall en de sluwe en gemeene lerares Pneep/Pape die zijn afdeling áltijd voortrekt.Totdat er een wedstrijd wordt gehouden voor alle toverscholen en zowel Hogwarts als (naam van die school) meedoet.Nadat die wedstrijd 2 weken later is afgelopen,gaat onderling een ándere wedstrijd door tussen de 2 scholen.
    Er komt veel haat,verdriet en pijn in voor,maar ook zeker liefde,nieuwe vriendschap en geluk.Gaat er uiteindelijk één school winnen en heeft dan een goede naam?En blijft en hevige conflicten hangen,of komen ze er uiteindelijk achter dat vriendschap een veel betere betekenis is dan winnen?



    De rollen :

    Dochter van de familie Totter ; Bezet door RvPersie(sorry *schaamschaam*)
    1/5 dochters van de familie Bemel en 1 zoon ;
    1 zoon van de familie Triffel ;
    1 dochter van de familie Halfidus ;

    Bedenk zelf nog maar een leuke rol(mag ook het tegenovergestelde van de leerlingen van Hogwarts zijn) ;




    Dit moet ik weten :
    Welke rol :
    Naam :
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) :
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) :
    Hobby's :
    Favo schoolvak :
    Minst leuke schoolvak :
    Meest gebruikte spreuk :
    Minst gebruikte spreuk :
    Je patronus :
    Wat voor soort toverstok je hebt :
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) :
    Extra :
    Naam voor de school :
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) :
    Owja en nog een foto! :
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?'



    Niemand is dood,dus Carlo enzo komt er ook in,dus je mag daar ook een tegenovergestelde rol van bedenken,Bij de familie Bemel móet er een tweeling zijn dus je mag meedere rollen maken.En als je een rol wilt van één van de familie's moet je ongeveer wel de zelfde karakter-trekkingen hebben als de originele leerling(ik hoop dat je het nog snapt)

    ik hoop dat jullie hem invullen(A)
    xxx

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 12:28 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hell, hier moet ik een rol voor :9~

    Welke rol : Een dochter van de Bemels
    Naam : Madelon Bemel
    Leeftijd : Veertien
    Karakter: Madelon is een meisje die iedereen mag. Ze is een van de gangmakers van de school, en ze staat bekend om haar leuke grappen. Ze is vaak vrolijk, druk en ze is zeker niet op haar mond gevallen. Madelon maakt bijna de hele dag door grapjes, die vaak erg droog zijn en vaak ook leedvermaak. Haar lach is harstikke aanstekelijk, en mensen mogen haar vaak. Ze is ontzettend intelligent, en dat mag ook altijd iedereen weten. Ze maakt veel bijdehandte opmerkingen en ze verbeterd mensen als ze het beter weet. Madelon is altijd heel erg nieuwsgierig. Ze kan het goed met veel mensen vinden en ze maakt vaak nieuwe mensen, ze is harstikke populair opschool.
    Hobby's : Zwerkballen, haar katten vertroetelen, met vrienden zijn, toverspreuken uitvoeren, grappen uithalen.
    Favo schoolvak : Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak : Waarzeggerij
    Meest gebruikte spreuk : Accio
    Minst gebruikte spreuk : Wingardium leviosa
    Je patronus : Een leeuw
    Wat voor soort toverstok je hebt : Een eikenhout, 25 cm, met een druppel drakenbloed en een feniks veer als kern.
    Heeft een crush op : Niemand, maar ze krijgt bij het toernooi spontaan een crush op Ronald Weasley
    Extra : Madelon speelt in het zwerkbalteam, ze is daar zoeker en ze zorgt vaak dat het team de wedstrijden wint. Ze is een nieuwe aanwinst, want twee jaren terug was Leonie Bruiser, de zoeker van het team.
    Naam voor de school : Ik ga voor je denken!
    Eventueel namen voor de afdelingen : Eveliks -De 'Zwadderich'- Buffeels -De 'Huffelpuf'-, Funduhang -De 'Ravenklauw'- en Silvergrain -De 'Griffoendor'-
    Owja en nog een foto! : Madelon. Ze heeft bruine haren, die in laagjes zijn geknipt en met een lok nonchalant in haar gezicht vallen. Haar ogen zijn donkerbruin en passen daarmee goed bij haar haren. Ze is erg klein, 1.60m om precies te zijn.
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' Madelon is een kruising tussen de Weasley tweeling en Hermoine Granger

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 17:56 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 16:57 ]

    Captivity schreef:
    -


    ? had je hier wat neergezet of heb je alleen die - geplaatst?
    Want ik begrijp het niet helemaal:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Welke rol : 1 dochter van de familie Halfidus ;
    Naam : Malory Halfidus
    Leeftijd : 15
    Karakter : Malory is heel erg gemeen een is vaak wraakzinning. Ze kan het niets uitstaan als iemand beter is dan haar. Ze ook heel erg zelfverzekerd waardoor ze arrogant een bitchy overkomt.
    Hobby's : mensen plagen
    Favo schoolvak : zwerkbal
    Minst leuke schoolvak : natuurkunde
    Meest gebruikte spreuk : confundo
    Minst gebruikte spreuk : accio
    Je patronus : een eenhoorn
    Wat voor soort toverstok je hebt : eentje van palissander als houtsoort, 30 cm lang. En hoofdhaar van glamorgana als kern een een druppel
    Heeft een crush op : niemand.
    Extra : Malory heeft weinig vrienden.
    Naam voor de school : geen idee!
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : ik ga denken.


    When words fails, music speaks

    Welke rol : Dochter van Halfidus
    Naam : Shanon Halfidus
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) :15
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) :Shanon is een echte barbie. Zonder make up en goed kapsel gaat ze de deur niet uit. Ze is dol op mensen pesten en heeft een hekel aan alles wat er vies uit ziet of stinkt. Shanon is niet echt een ochtenmens, dan snauwt ze alles en iedereen af, of gaat ze er dingen naar gooien. Als je aan Shanons vrienden komt, ben je dood. Ze geeft ook enorm veel om haar familie en haar uil, Spooky.
    Hobby's : Zwerkbal en zingen.
    Favo schoolvak :Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak : Verzorging van fabeldieren.
    Meest gebruikte spreuk : Crucio
    Minst gebruikte spreuk :Avada Kedavra
    Je patronus : Een Beer.
    Wat voor soort toverstok je hebt : Palissander met als kern een hoofdhaar van een Glamorgana 23,5 cm
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) :Iemand van de Bemels. Ze doet alsof ze hem haat zodat ze zich stoer voelt.
    Extra : Shanon is niet zo stoer als ze er uit ziet. Ze is diep vanbinnen een klein en onzeker meisje.
    Naam voor de school :VarkenStein (A) geen idee
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : Zwabberlich, Kuikenklauw, Puffelhuf en Frigoendor :)
    Ik ben niet echt origineel x')
    Owja en nog een foto! :Shanon
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?: Draco malfidus in meisjes vorm ? Maar dan gevoeliger?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 17:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Denken jullie wel aan het aangepaste in mijn bericht?Dus foto enzo :')
    sorry voor de moeite(:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga een foto zoeken (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rosicuricans schreef:
    Welke rol : 1 dochter van de familie Halfidus ;
    Naam : Malory Halfidus
    Leeftijd : 15
    Karakter : Malory is heel erg gemeen een is vaak wraakzinning. Ze kan het niets uitstaan als iemand beter is dan haar. Ze ook heel erg zelfverzekerd waardoor ze arrogant een bitchy overkomt.
    Hobby's : mensen plagen
    Favo schoolvak : zwerkbal
    Minst leuke schoolvak : natuurkunde
    Meest gebruikte spreuk : confundo
    Minst gebruikte spreuk : accio
    Je patronus : een eenhoorn
    Wat voor soort toverstok je hebt : eentje van palissander als houtsoort, 30 cm lang. En hoofdhaar van glamorgana als kern een een druppel
    Heeft een crush op : niemand.
    Extra : Malory heeft weinig vrienden. en Malory
    Naam voor de school : geen idee!
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : ik ga denken.


    When words fails, music speaks

    Welke rol: 1 zoon van de familie Triffel
    Naam: Dylan Kilian Alex Triffel
    Leeftijd: 16
    Karakter: Dylan is een enorm spontane jongen. Hij heeft enorm veel vrienden en houd redelijk veel van aandacht. Dylan is redelijk verwent omdat hij enigst kind is, en is darom gewent alles voor elkaar te krijgen. Dylan is een echte doorzetter en waaghals. Hij denkt nooit na voordat hij iets doet en kom darom snel en vaak in de problemen. ook is hij enorm sluw en redelijk schijnheilig.
    Dylan wil alles uit zijn leven halen en is enorm druk. Hij is nooit sirieus en ziet alles als een spelletje. Hij is altijd de grappenmaker en een echte meisjesverslinder.
    -Ondanks dat alles is Dylan een enorm Slimme jongen. Hij trekt zich niks aan van het feit dat hij een van de slimste is van de klas en dat weerhoud hem er ook zekker niet van om overal een groote grap van te maken.
    Hobby's: Dylan is een geweldig goeie zoeker in het zwerkbal. Verder houd hij van gijnen met zijn vrienden en met meisjes aan de haal gaan.
    Favo schoolvak: Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak: Geschiedenis van de Toverkunst
    Meest gebruikte spreuk: Locomotor Mortis (laat benen aan elkaar plakken) Vind Dylan leuk om bij nietsvermoedende leerlingen uit te halen.
    Minst gebruikte spreuk: Heeft hij niet.
    Je patronus: Draak
    Wat voor soort toverstok je hebt:Walnoot Toverstok, 32.4 cm van walnoothout met als kern drakenhartenbloed
    Heeft een crush op: Heeft hij niet. Dylan is een echte player dus gaat van het ene naar het andere meisje.
    Extra: Dylan is verslaafd aan gekken bekken trekken en heeft een raare tik om altijd maar te willen zingen.
    Naam voor de school: /
    Eventueel namen voor de afdelingen: /
    foto!: Dylan
    evenbeeld: Hermelien
    Sorry., ben heeeel slecht in namen enzo verzinnen., ;x

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 15:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Welke rol : dochter van de bemels
    Naam : Sarita bemel
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) : 16
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) : Sarita is bijdehand, eigenwijs en haalt met iedereen steken uit. Ze is altijd vrolijk en sommige vinden dat irritant. Sarita is heel gezellig en met haar kun je lachen. Iedereen licht als dubbel om haar. Ze maakt vaak domme opmerkingen en heeft een hekel aan alles wat groen is. Ze is sportief maar kan soms een beetje boos worden als ze verliest. Ze doet wat ze zelf wilt wanneer ze het wilt. Ze is nergens bang voor en gaat voor niemand aan de kant. Ze durft ook gerust een grote mond te hebben tegen de leraren daarom heeft ze al vaaak straf gehad. Maar daar trekt ze zich niks van aan en gaat verder met streken uithalen.
    Hobby's : zwerkbal, winkelen, afspreken met vriendinnen, andere irriteren, eten, leraren boos maken.
    Favo schoolvak : zwerkbal/ dreuzelkunde
    Minst leuke schoolvak : toverdranken
    Meest gebruikte spreuk : kussenbezwering
    Minst gebruikte spreuk : Imperio

    Je patronus : een engel
    Wat voor soort toverstok je hebt : een eikenhout 20cm kern een haar van een eenhoorn
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) : Fred
    Extra : Sarita zegt meestal domme dingen en draagt meestal alles wat paars is. Ze vind dreuzelspullen grappig en heeft daarom ook een mobiel. Maar omdat ze niemand heeft om mee te bellen gebruikt ze hem niet zo vaak.
    Naam voor de school : rogwarts?
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) :
    Owja en nog een foto! : die krijg je nog van mijn maar ik moet nu eten dus heb geen tijd om te zoeken
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?'
    Fred wemel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke rol : dochter van de familie bemel
    Naam : Rikki Bemel
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) : 15
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) : Rikki is best in zichzelf gekeerd, ze heeft wel vrienden en ze is oké. Maar veel mensen vinden haar misterieus. Zelf kan ze voelen wat een ander voelt. Ze kan wel
    ooit is de bitch uithangen, maar dat alleen als iemand haar iets doet wat
    haar niet aanstaat. Ook kan ze heel goed opschieten met dieren, en dieren
    vertrouwen haar.
    Hobby's : Rikki houd van dansen, ze vind het leuk om gevoelens te uiten terwijl ze bewegingen maakt. Zwerkbal vind ze ook leuk.
    Favo schoolvak : Verweer tegen zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak : geschiedenis
    Meest gebruikte spreuk : Ze gebruikt veel spreuken
    Minst gebruikte spreuk : heeft ze niet
    Je patronus : een wolf
    Wat voor soort toverstok je hebt : Een eikenhout 32 cm met een druppel drakenbloed en een feniks veer als kern.

    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) : -geheim-
    Extra : Ze heeft op haar pols een litteken dat op een maan lijkt, ze is er mee geboren
    Naam voor de school : Magical?
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : eh, texel, vlaanderingen, schiermonnikoog en terschelling :') nee oke ik weet niks
    Owja en nog een foto! :http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/106015.bmp
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' hermelien.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Welke rol : Dochter familie Lannewasser
    Naam : Romi Luna Lannewasser
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) : 15
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) : Romi is een spontaan meisje die wel heer verlegen uit de hoek kan komen. omdat ze zo verlegen is kan ze wel eens opmerkingen maken die mensen niet van haar verwachten.
    Hobby's : Schrijven, gitaar spelen en zingen
    Favo schoolvak :Eigenlijk alles wel
    Minst leuke schoolvak : niks
    Meest gebruikte spreuk : Patronus
    Minst gebruikte spreuk :Vloek des doods
    Je patronus : Verandert mee met haar gevoel. als ze blij is word het een Feniks, is ze verdritig een das. is ze boos een slang en echt heel bang een leeuw
    Wat voor soort toverstok je hebt : Denne hout, 23,6 cm, kern van dreuzel en tovenaars bloed.
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) : Zoon van de Bemels
    Extra : Heeft een tattoo met de handtekening van haar moeder. haar moeder is dood gegaan toen ze acht was en haar vader zit in azkaban.
    Naam voor de school : Pogwarts, Mogwarts, Gogwarts
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : Lalderich, Muffelpuf, Grilgoendor en Lavenclauw
    Owja en nog een foto! :Klik
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?: Carlo Kannewasser

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 18:14 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Welke rol : Dochter familie Halfidus
    Naam : Celine Jane Halfidus
    Leeftijd : 15
    Karakter : Redelijk bitchy, zolang ze alles maar naar haar zin krijgt is er niets aan de hand. Ze is slim, maar daar merkt eigenlijk niemand wat van. Zo nieuwsgierig als de pest en vaak doet ze alles voor de lol, maar dat heeft ook nadelen, want belangrijke dingen zou je natuurlijk wel serieus moeten nemen. Eigenlijk gewoon Draco Malfidus maar dan een meisjes versie die veel met haar uiterlijk bezig is (:
    Hobby's : Dingen doen die niet mogen!
    Favo schoolvak : Toverdranken
    Minst leuke schoolvak : Geschiedenis van de Toverkunst
    Meest gebruikte spreuk : Iets waarmee je je haar kan doen?
    Minst gebruikte spreuk : Die ene waarmee je iemand martelt.
    Je patronus : Coyote
    Wat voor soort toverstok je hebt : Donkerbruin, speciaal laten maken, er zit een veer van een Feniks in.
    Heeft een crush op : Geen idee, verzin maar wat goed is voor je verhaallijn (:
    Extra : Niks?
    Naam voor de school : Logwarts (:
    Eventueel namen voor de afdelingen: Liffoendor, Radderich, Mavenklauw, Tuffelpuf
    Owja en nog een foto! : Deze doe ik nog wel! Moet nu afsluiten van m'n ouders
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' : Draco Malfidus


    No guts no glory.

    Welke rol : dochter van de familie Zhang
    Naam : Lo Zhang
    Leeftijd: 15
    Karakter: Lo Zhang, afgekort van Lorraine Zhang is een half Engels,half Japans meisje. Ze heeft de donkere, stijle zwarte haren van haar Japanse moeder, maar de grote, grijze ogen van haar Engelse vader waardoor ze een opvallende verschijning is. Doordat ze weet dat ze er goed uit ziet, gedraagt ze zich er ook naar. Niet dat ze arrogant is, maar ze gaat alleen maar met de populaire mensen om. Ze heeft een hechte vriendengroep van meisjes. Ze is erg slim en heeft een goed hart. Ze is een erg krachtige heks.
    Hobby's : Duelleren, naar Zweinsveld gaan, door school zwerven
    Favo schoolvak : Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak : Toverdranken
    Meest gebruikte spreuk : Wingardium Leviosa
    Minst gebruikte spreuk : Alohomora
    Je patronus : Een witte tijger
    Wat voor soort toverstok je hebt : 25 cm eikenhout, niet buigzaam, kern:haar van een eenhoorn
    Heeft een crush op: Carlo Kannewasser
    Extra : Hoewel ze erg populair is, heeft ze soms ook momenten voor zichzelf nodig
    Naam voor de school : Gochwarts
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : /
    Owja en nog een foto! : http://petitebrigitte.files.wordpress.com/2007/09/belle2.jpg?w=490
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' Cho Chang

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 20:30 ]

    Welke rol : Zoon van de Bemels
    Naam : Benjamin "Benji" Bemel
    Leeftijd :14 of 15
    Karakter: Benji is een erg aanwezige jongen, hij is altijd heel vrolijk en weet iedereen aan het lachen te krijgen met zijn grappen. Benjamin is erg sociaal en praat altijd met iedereen, hiervoor moet hij soms ook wel eens nakomen maar dat vind hij niet zo erg. Het is een erg aardige jongen en sluit nooit iemand buiten, iemand vooroordelen doet hij ook niet, daar kan hij echt niet tegen. In de school word Benjamin rondom erg gerespecteerd en hij heeft in elke afdeling wel een paar vrienden en meisjes die hem leuk vinden. Voor meisjes heeft hij veel respect, wat wil je ook als je bent opgegroeid met 5 om je heen. Benjamin is een goede student, hij studeert regelmatig en haalt mooie cijfers. Voor zijn leeftijd is Benji al een goede tovenaar en hij zal later nog veel beter worden. Benjamin is wel een chaoot en heeft moeite om op tijd te komen, maar dit word hem vaak wel weer vergeven na 1 van zijn luchtige grapjes of complimentjes naar de leraar toe.
    Hobby's : Zwerkbal, Benjamin is een zeer goede jager. Zwerkbal kijken, met vrienden afspreken, reisjes naar zweinsveld etc.
    Favo schoolvak : Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak : Waarzeggerij
    Meest gebruikte spreuk : Sonorus (je stem word harder) dit gebruikt Benji meestal om mensen te laten schrikken/ Accio
    Minst gebruikte spreuk :Kussenbezwering
    Je patronus : Uil
    Wat voor soort toverstok je hebt : Wilg, kern is eenhoornhengst en is 26 cm lang.
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt): Eerst Totter, maar valt later op Hermelien
    Extra: Is verslaafd aan choco-kikkers
    Naam voor de school : Notwarts
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : uhm nee sorry
    Owja en nog een foto! : Benji
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' Ginny Wemel gemixt met de Wemel tweeling

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 22:45 ]


    Love is overrated