• ja ik ben klein/groot en dat vindt ik niet leuk. Maar weetje? Ik ben 1.60, groei waarschijnlijk niet meer, maar ik hou van mijn lengte. Wie houdt nog meer van zijn lengte? _O_

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:28 ]


    Brubl

    Ik nicht want iedereen is bijna groter dan mijn 1.68 en ik groei waars. ook niet meer en al mijn vriendinnen waren eerst 2 koppen kleiner en nu bijna allemaal 1 kop groter;x


    We can only learn to love by loving.

    1.78 meter, binnen een paar jaar hou ik van mijn lengte als iedereen volgroeit is en ik niet altijd de grootste en de jongste ben :'DD


    All was well.

    1.70
    Ik ben er wel trots op:$
    Bij mij opschool zitten heel veel kleine mensen, endan kom ik er bovenuit <3.


    Smiling but close to tears.

    Ik ben 1.75, en hou van op hoge hakken lopen. Ik hou van mijn lengte, en lange benen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben word een dwerg xD mijn zusje(11) word grooter dan mij.Maarja ik vind dwergen coowl dus zoveel maakt het mij niet uit.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik niet, ik ben kei klein en ik groei volgens de GGD niet meer. Nu blijf ik kleiner dan mijn vrienden, voor ALTIJD O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Ik niet, ik ben kei klein en ik groei volgens de GGD niet meer. Nu blijf ik kleiner dan mijn vrienden, voor ALTIJD O.O

    Hoe klein ben jij?


    Brubl

    Ik ben ook iets van 1.60
    Was liever wat groter geweest, maar ik kan er mee leven :'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 19:54 ]

    Ik ben 1.70 ofzo, en daar ben ik wel blij mee (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben 1.65 ongeveer,maar ik moet nog groeien volgens de rest,maar de meeste van mijn vrienden zijn nog kleiner dus ik ben momenteel wel tevreden.

    Ik ben een meter 60 ofzo en ik ben de oudste en meteen ook de kleinste van ons vriendengroepje.

    Ik vind dat best wel erg, maarja. :P


    Let the Night embrace you

    Ik ben 1.64 & groei ook niet meer.
    Best klein maja kan der mee leven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben 1.70 ongeveer en ik groei nog wel denk ik want ik word ongeveer net zo groot als mijn moeder.


    when words fail, music speaks.

    Ik!
    Ik ben 14 jaar, en 1.76. Oké, het is nu groot. Maar ik groei ook niet meer, dus als ik 15/16 ben, val ik helemaal niet meer op. Bovendien is dit een modellenlengte. Niet dat ik dat wil worden, maar het is toch mooi meegenomen? Ik moet wel toegeven, dat ik had gezien dat ik wat minder hard groeide, en dan wat over een langere tijd.
    Maar ach, het is hoe het is en ik ben er trots op!_O_


    everything, in time