• Wel, ik en Britt (Mindfuck) waren vorige donderdag naar You Me At Six gegaan, met Kids In Glass Houses, Ten Second Epic en Arizona als voorprogramma. En doordat Britt normaal een topic ging maken, maar ze weer te lui was, doe ik het maar. Béter laat dan nooit, hé!

    Wél, wij dus al heel de dag lekker freaky doen in school en ik vooral over Kids in Glass Houses want ik ging eigenlijk voor hen. En toen het school uit was, wij meteen de eerste bus naar Antwerpen. Als we er waren meteen heel hard lopen naar het station waardoor ik al bijna was aangereden door een tram, haha! Maar zagen we zo lekker onze trein voor onze neus wegrijden. Dus wij wachten op de andere. Dan waren we eindelijk in Aarschot waar het te doen was, konden we nog een klein halfuurtje wandelen, lekker berg op waardoor ik er weer voor zorgde dat we te ver waren gelopen -ik ben slecht in kaartlezen-, maar dan konden we wel lekker aan een schattige jongen de weg gaan vragen, dus het was de moeite waart, haha.
    Toen we er waren kwam Chiara en nog iemand er aan van Quizlet. Britt kende hun. En dan ging ik tickets naar Annelies (ook Q) brengen want ik had die voor haar besteld. En dan mochten we naar binnen want ik had het lekker koud buiten. Dus stonden we meteen al vanvoor op de tweede rij. Ging ik mijn trui uitdoen waardoor ik met mijn ring tegen mijn elleboog ging en lag mijn elleboog open. Jonge, ik kan niet tegen bloed dus ik kon er echt niet naar kijken :'D
    Dan begon Arizona. Ze waren wel leuk en goed, maar ik zou er toch niet heel de avond naar kunnen luisteren. Ze zijn veel zwaarder van muziek als YMAS. Maar Britt vond dus één van hen leuk en ik de andere en jonge. Hij was echt mooi. Dus na hun optreden wij naar buiten en we hoopte dat ze ook naar buiten zouden komen. Niet dus. Wij dan maar heel dat gebouw afzoeken en aan elke deur voelen of die open was. Hoe wanhopig zijn we? haha. Uiteindelijk hadden we een open deur gevonden en kwamen we in een grote zaal terecht, maar spijtig genoeg zijn we niemand tegengekomen daar. Dus gingen we terug naar de ingang/uitgang van het gebouw en dan zagen we die van Arizona daar staan. Dus Britt ging vragen om een foto. En staan we nu dus op de foto met hen. En britt haar mooie jongen bleef met ons praten, maar mijne mooie natuurlijk weer niet he. Pfah. Maar hij was dus wel cool. Dan begon Ten Second Epic, maar we wouden niet naar binnen dus zijn we enkel bij het beste liedje van hen (Every Day) naar binnen gegaan en hebben we de CD van Kids In Glass Houses gekocht en dan weer naar buiten. Moest ons Brittje weer dringend naar de WC, dus wij weer naar de plaats met die grote zaal waar de deur open was, want daar waren propere WC's. Dan gingen we terug langs de andere kant. Zagen we iemand buiten roken met lange haren, maar toen hij ons zag deed hij zijn safke uit en ging hij naar binnen via een deur met een code. Dus dat vonden we al lekker verdacht.
    Dan begon Kids In Glass Houses en ik had op voorhand al gezegd dat als ze Undercover Lover gingen spelen (speelde ze niet in alle landen van deze tour) dat mijn dag dan perfect ging zijn, haha. Dat deden ze dus en jonge. Hun optreden was zo geweldig. En Joel, één van de gitariste was echt mooi. Dus na hun concert zagen we ze lopen, wij meteen achter hem. Ik tikte op Joel zijn rug en hij draaide zich om en gosh, stiekem schaam ik me wel, maar ik helemaal stotterend "Ca-ca-can I get a hug?" En hij kei enthousiast; "Of course" Hij zag er echt zoooo goed uit, hé!
    Dus nadien ik helemaal trillen en flippen. Gingen we op de plaats zitten bij die deur met die code. Tikte ik er voor de grap op en deed er iemand open. Maar omdat ik voor Kids In Glass Houses kwam, ken ik niet zoveel van You Me At Six. Enkel de muziek. Ik keek die jongen die open deed echt vet schraal aan zonder wat te zeggen, en hij mij ook. Echt een minuut lang, haha. Bleek het de drummer, Dan, van You Me At Six te zijn. Ik ben soms echt achterlijk hé :'D
    Dan waren we gewoon heel de tijd aan het praten en haar het koud lijden want ik zat daar lekker in mijn topje. Kwamen er drie gasten uit. Weer die gast met die lange haren en twee vlamingen. Waren we met die twee laatste aan het praten. Zei ik lekker "Kids in Glass Houses is veel beter dan You Me At Six" Bleek die met zijn lang haar Nee te knikken. En dan vroegen we aan die vlamingen wie hij was. Zeiden ze dat hij een gitaarleerkracht is. Wij dat dus geloven. En ineens kwam Josh, de zanger van You Me At Six naar buiten. Die Britt meteen flippen en vroeg ze een knuffel, maar hij moest dringend pissen. Dus hij de bosjes in en even later kwam hij er terug uit met zijn riem enzo nog los. Haha. En dan vroeg Brittje weer een knuffel en zei hij dan hij "Pissy hands" had. Maar dan kregen we toch een knuffel en hebben we nog even gepraat. Dan zei hij dat hij het podium op moest dus wij meteen naar binnen en iedereen weer voorsteken zodat we weer op de tweede rij stonden. En dan begonnen ze en jonge. Ik wist niet dat die groepsleden van YMAS zo knap waren, want dan had ik hun wel eerder opgezocht. Vooral Max is zo mooi en hij was helemaal bezweet waardoor je alles door zijn hemd zag. Ondanks dat hij enorm zweette kon ik hem wel knuffelen. Hij zag er echt zo lief uit. Maar na 3 liedjes ofzo zag Josh ons staan en nam hij enkel onze handen vast en iedereen lekker jaloers.
    Maar tijdens het optreden waren ze heel de tijd aan het crowdsurfen of whatever, en krijg ik ineens zo een schoen kei hard tegen mijn kop en val ik lekker op de grond. Ik lag echt plat tussen iedereen in, achteraf gezien best wel grappig en lachwekkend. Maar ach, ik was al rechtgetrokken door iedereen voor ik het eigenlijk doorhad dat ik er al. Maar mijn oog deed echt facking veel pijn en na een tijd begon ik mij echt misselijk en duizelig te voelen en kreeg ik vet veel hoofdpijn. Dus bij het laatste liedje ging ik uit de massa samen met Britt en gingen we ergens aan de ingang staan zodat we nog iets konden zien. Ben ik even blij dat ik die voet tegen mijn facking kop het gekregen. Zijn we nog iemand van Ten Second Epic tegengekomen. Hebben we hem nog geknuffeld en Britt nog mee staan praten. -Op dat moment voelde ik me echt niet goed, dus had ik echt niet veel te zeggen- En even later kwam de zanger van Kids In Glass Houses ook voorbij. Wij hem ook knuffelen.
    En dan was het concert spijtig genoeg gedaan, dus iedereen naar buiten. Kwamen we ook buiten en zagen we Annelies teken doen naar de deur waar die artiesten dus bij gaan roken. Daar stond Max & Chris van You Me At Six. Dus wij daar heen gaan en ze wouden de deur terug in gaan maar Britt kei hard roepen "Don't Leave, don't leave" haha. En ze bleven dan ook :'D Hebben we nog 10 minuutjes met hen staat praten.

    Echt jonge, ik wil terug naar vorige week. <3 En ik wens diegene die dit helemaal hebben gelezen veel proficiat. Ik zou nooit het geduld hebben om dit allemaal te lezen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ah, dat klinkt echt heel vet allemaal! Ik wilde ook naar YMAS, haha. Stiekem ben ik ook wel benieuwd naar die foto's eigenlijk. Mooi dat het zo leuk was! (krul)

    Bigfoot schreef:
    Ah, dat klinkt echt heel vet allemaal! Ik wilde ook naar YMAS, haha. Stiekem ben ik ook wel benieuwd naar die foto's eigenlijk. Mooi dat het zo leuk was! (krul)

    Maar die durf ik niet online zetten, want ik zie er echt niet uit op die foto. Geloof me :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Maar die durf ik niet online zetten, want ik zie er echt niet uit op die foto. Geloof me :'D


    Dat valt vast wel mee! (:

    Klinkt echt supergaaf ^^


    -

    Yay yay yay yay yay. ;d

    Ik ga er eentje op Tumblr posten denk ik. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Gimme tha photos! :9~
    Super, ik ben jaloeeers! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Awesome,jaloers


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.