• Haha, tekenen jullie ook wel eens in jullie schrift op school? (cat) In mijn vorige wiskundeschrift stonden alleen maar gesprekken van een meisje en ik, en zo nu en dan een som. In dit wiskunde schrift staan ook allemaal doelloze gesprekken en tekeningetjes


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Haha, ik doe meestal niets anders als ik me verveel in de les ;d


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik ben altijd geordend wat betreft notities, dus dat heb ik nooit gedaan. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Haha, nee. Ik hou het liever netjes. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik hou wel van tekenen, maar niet van allemaal rare tekeningetjes als ik later mijn aantekeningen nog een keer doorlees, dus doe ik dat ook niet (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb overal tekeningetjes staan :'D

    Ik teken af en toe wel eens wat.


    -

    Dat deed ik totdat mijn AK en GSleraren begonnen te ragen over dat ik dat bij tekenen moest doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik kleur altijd blokjes in mijn wiskundeschrift : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee...
    onze leraren kijken ons schrift na op netheid en daar krijg je dan een punt voor. dus laat ik het maar niet doen(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Bij maatschappijleer teken ik alleen maar, soms dat er nog een quote ergens staat. Dat wijf vraagt er gewoon zelf om, haar aantekeningen die wij moeten overschrijven staan gewoon letterlijk in het boek :l


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik klieder altijd, mijn schriften zitten voller met klieder dan met schoolwerk :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    ghehe, altijd overal op tekenen (a)


    did you know, we can laugh about it?

    Ability schreef:
    Haha, nee. Ik hou het liever netjes. :x


    Hope goes lost but never dies.

    Ik teken altijd achterin m'n schriften of de kantlijn :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    soms zijn dr meer tekeningen dan opdrachten, lol.


    No growth of the heart is ever a waste