• dat mensen niet zijn hoe ze eruitzien? Je bent bijvoorbeeld bevriend met zo'n echt leuk iemand, die problemen en een kut leven had net zoals jou. Die zich eenzaam voelde en daarna altijd je berichtjes stuurde van hoeveel je voor diegene betekende? Dat die dan je nooit zou vergeten? Die uiteindelijk een stomme vergeetachtige b*tch blijkt te zijn die je helemaal vergeet aan het lijstje van "beste vrienden" na een week geen contact? Niet dat het erg is, 't is gewoon. Je voelt je dan vergeten? Die nooit meer tegen je praat? Wie kent dat gevoel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ja ik ken dat gevoel
    ooit dacht ik ook dat ik een beste vriendin had
    nou mooi niet dus!
    eerst was het heel gezellig enzo en later werd ze echt een trut ik mochtn niet eens normaal mn mening zeggen, gelukkig is ze verhuisd en heb ik nu andere vrienden maar echt die mensen zijn jou niet waard!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hmm. Ik hecht me niet zo snel aan mensen dus ik heb nooit last van zo'n dingen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yep.


    your eyes are like stars in the night.

    reyon schreef:
    hmm. Ik hecht me niet zo snel aan mensen dus ik heb nooit last van zo'n dingen :')

    Ik tot mijn spijt wel. Ik heb zo'n f**king zin om die persoon te blokkeren. :@

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 18:57 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja, mijn vriendje. Like.. We waren super verliefd. En nu is hij een regelrechte asshole, want hij ging zoenen met een meisje terwijl hij wist dat ik naar hem toe liep.
    Ik haat hem nu echt XD
    En een andere vriendin, die is ook omgedraaid als een blad aan een boom..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb dat altijd na een (sport)kamp.
    Je praat dan een hele week met mensen die je nergens anders van kent, je vertelt die dan van hoe jouw leven is en weet ik veel wat allemaal.
    Gewoon, je vertelt daar een volledige week alles tegen, maakt met hen plezier.
    En als je dan na het kamp die personen nog is tegenkomt op straat is het
    net alsof je elkaar amper kent.


    effort never betrays you

    Yes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    reyon schreef:
    hmm. Ik hecht me niet zo snel aan mensen dus ik heb nooit last van zo'n dingen :')


    None but ourselves can free our minds.

    Busdriver schreef:
    Ja.

    ik.....daar had ik vroeger veel last van:S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Poseidon schreef:
    Yep.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Jep, dat heb ik veel te vaak meegemaakt en sinds die heb ik geen beste vrienden meer xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja...


    Your make-up is terrible

    ja ik het heel goed heb het heel vaak gehad ik heb ook vrienden gehad en die laten me uiteindelijk stikken echt zo klote je voelt je dan zo verlaten en alleen en verraden vooral gr wendycash:(


    iemand kleineren online is ook pesten!!!