• Hoe duur is het op gaatjes te laten schieten? Ik kan het me niet meer herinneren, want de laatste keer was ik 13. Er zit geen verschil in tussen 1ste, 2de en 3de toch?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er zit geen verschil in wat voor gaatje je laat schieten(1e, 2e of 3e)
    Ik was ongeveer 11 euro kwijt aan het gaatje laten schieten. (je betaald voor de echt zilveren oorbel en niet voor het schieten.)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    Er zit geen verschil in wat voor gaatje je laat schieten(1e, 2e of 3e)
    Ik was ongeveer 11 euro kwijt aan het gaatje laten schieten. (je betaald voor de echt zilveren oorbel en niet voor het schieten.)


    Oh, dat valt mee (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan je niet helpen, haha. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha toen ik gaatjes heb laten schieten was ik amper 6 jaar oud, dus 'k zou het niet weten. Moest ik het toch weten dan wist ik het in Belgische frank maar niet in euro en door de verandering naar euro en aangezien het al 13 jaar is geleden zal de prijs al wel verschillen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Haha toen ik gaatjes heb laten schieten was ik amper 6 jaar oud, dus 'k zou het niet weten. Moest ik het toch weten dan wist ik het in Belgische frank maar niet in euro en door de verandering naar euro en aangezien het al 13 jaar is geleden zal de prijs al wel verschillen :'D.


    Haha, ik ga nu voor de 4de keer. 3de waren de vorige keer mislukt. Maar ik denk niet dat ik iets ga hebben aan Belgische Franken, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pff, ik heb echt geen idee. toen ik mijn eerste liet schieten was ik echt jong. en ik wil graag een tweede erbij. maar volgens mij is het niet duur..


    Everything is worse without music.

    Ik heb pas een tweede gaatje laten schieten, maar die is nu al weer dicht gegroeid en er valt niet door heen te komen. Maar heb geen idee meer hoeveel het kostte, maar waarschijnlijk niet zoveel.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    ik betallde 10 euro? volgens mij


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Significance schreef:
    Pff, ik heb echt geen idee. toen ik mijn eerste liet schieten was ik echt jong. en ik wil graag een tweede erbij. maar volgens mij is het niet duur..


    Je moet echt 2de laten doen. Ik vind dat altijd super mooi staan. Ik weet niet hoe je kledingstijl is. Maar ik vind van die zilvere ringen en dan een diamantje ernaast altijd heel mooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens mij iets van 13 euro ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik prik ze zelf altijd met goed gereinigde veiligheidsspelden, dus gratis voor mij.
    Verder ... geen idee, zo rond de 7.50 of 10 euro denk ik zo?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    je betaald toch alen maar voor de oorbel die word geschoten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij kostte het elf euro, oorbellen inbegrepen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hmmm... ik denk het bij mij iets van €18 was.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik was 7,50 kwijt wij hoeven alleen voor de oorbellen te betalen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.