• CNN BREKEND NIEUWS: Meisjesidool Justin Bieber is niet wie hij lijkt te zijn. In werkelijkheid is de zingende kleuter een kale 51-jarige pedofiel met een masker. Zijn hele carrière had tot doel zo dicht mogelijk in de buurt te komen van kirrende tienermeisjes.

    Bieber werd ontmaskerd tijdens een concert in Louisiana, waar duidelijk te zien was dat hij een masker droeg. Onderzoek wijst uit dat de liedjes van het popidool vol dubbelzinnigheden zitten over het delen van speciale momenten en verboden liefdes. Om extra geloofwaardigheid huurde de nep-Bieber een heroïnehoërtje in om zijn moeder te spelen.

    Hoeveel kinderen het slachtoffer geworden zijn van de nep-Bieber is nog niet duidelijk. De politie heeft de perverseling inmiddels gearresteerd.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rc3jMoFJrBQ


    Shit happens.

    Natuurlijk! :'D


    Let the Night embrace you

    whahaha,,
    dat geloooof je toch niet he


    .

    hahahahahahh -plat- wie gelooft dan dat dat justin bieber is x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dit is toch niet serieus of wel? volgens mij ben je heel zielig als je mensen dat nog probeert te laten geloven.(krul)

    ik heb volgens mij voor de eerste keer medelijden met justin.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 18:00 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Dit is echt zo geniaal :')

    Geniaal


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    O.m.g :'D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 18:09 ]

    Jail schreef:
    xd omg haha, de roddelpers verveelde zich weer zeker?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Omg :'D


    All this dampness is damp.

    Omg.
    dat zijn nou

    Uit de hand gelopen fake justin bieber haters xD


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    EINDELIJK IS DIE GAY ontdekt
    (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Ik wist t wel!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik wist t wel!



    Heeft niemand dan een beetje medelijden met Justin?
    Ik ben ook geen fan, maar dan nog, als ze dat over mij zouden zeggen zou ik wel schrikke (cat)

    ik ben nog steeds verrasst dat het nieuws zo ver gaat met de verzinsels.:Y)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    theBronx schreef:
    Could you imagine :'D


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    sevani schreef:
    Oké hij is net populair bij iedereen, maar dit gaat echt ver. Kom op, dan kan ik Lady Gaga toch ook een 59 jarige kinderlokker gaan noemen. Mensen gaan zo veel dingen bedenken om hem ook maar een beetje belachelijk te maken, arm kind.


    Klopt. Ik ben helemaal geen fan van Justin Bieber. Sterker nog, ik mag zijn eigendunk niet. Maar ik vind de haters toch wel overdrijven nu. Ik heb nu wel genoeg grappen over hem gehoord. Het gaat een beetje vervelen..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.