• Heeeyy peoples,
    ik was benieuwd. Wie van jullie heeft ooit een brief/kaart/ietsindiegeest naar TH gestuurd en iets teruggekregen? ik heb like 3 maanden terug ofso iets opgestuurd en niks teruggekregen maar dat kan ook zijn omdat ze zo druk zijn of gwn alles wegknikkeren xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nog druk bezig aan een brief xD

    nog nie gedaan ik ga liever naar een concert en dan backtagexD


    Sharon<3Moos

    ik heb een brief gestuurd.
    en heb 3 maanden later een gehandtekende kaart terug gekregen.


    I need you like a heart needs a beat

    Neuh... ik 1 keer gemaild en had er met wel 10 meiden 2 uur over gedaan en ik kreeg na een jaar nog steeds niks terug x|
    De volgende keer moet je erbij zetten: Ik heb over deze brief wel 3 uur gedaan. Dan krijgen ze medelijden.
    Mijn vriendin wilde eerst een brief sturen en dan zeggen dat ze gay was. Zij beweert dat gay's eerder een brief terugkrijgen.

    Ik wil het best maar ze hebben weer een nieuw adderess in Berlijn. En me vriendin heeft em wel maar wil em niet geven:(

    Ooit wel gedaan maar nooit wat terug gehad xD


    Why don't you break my heart

    Îk had het is gedaan met Lynn (een vriendin van mij) maar we hebben niets terug gehad ofzo ^^


    Tanya is de beste.

    Éen vriendin van mij heeft da gedaan en die heeft een gehandtekende kaart terug gekregen.

    Éen vriendin van mij heeft da gedaan en die heeft een gehandtekende kaart terug gekregen.
    jaloezie hieroo ikke dat ook willen


    Why don't you break my heart

    Ik heb ooit wel eens iets geschreven, maar nooit iets teruggehad.
    Misschien krijg ik wel iets terug als ik stuur met hun verjaardag

    xD

    men vriendin had iets trg gekrege gwn zo een postkaart met hun handtekeninge en een foto en ik nix:'(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben 2 en een half jaar geleden met een ding begonnen, maar nooit opgestuurd. :'D Ik geloof toch niet dat ze het lezen.


    blame the bully.

    Ik wil het best maar ze hebben weer een nieuw adderess in Berlijn. En me vriendin heeft em wel maar wil em niet geven:(

    Ooh zo erg. Die heeft dan best wel een ego. !
    Sry das mijn mening!

    ik heb met mn vriendinnen eens een giant fanpakket gemaakt, en toen hebben we alle 3 een brief teruggekregen dat de jongens het erg appreciëerden en al, en dan heb ik als enigste een handtekening gekregen van Tom (: (we hadden er alle 3 foto's bijgestoken, en mn vriendinnen zeggen dat ik drm een handtekening kreeg.. maar ik weet het niet >.<)

    (...)
    Ooh zo erg. Die heeft dan best wel een ego. !
    Sry das mijn mening!


    ook wel een kwestie van de jongens een privacy nog een beetje te redden.