• Ik woon echt in een oersaai dorp, dus ik droom er altijd van om later in Parijs of New York te gaan wonen, maar aan de andere kant wil ik ook wel graag in Brussel gaan wonen. Waar zouden jullie graag later willen wonen? Of ben je tevreden met waar je nu woont?

[ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 14:43 ]

walking get's too boring, when you learn how to fly..

PartyPoison schreef:
    (...)
    You know you do. Hey, where are you? Kobra told me we was gonna plan some shit.

Currently located; Battery City; couch in the living room. Error! Fun Ghoul moving. Moving. Moving. Going upstairs. There online. Later. Spend the night on msn together, like all nite? It's not like we've got to go out and have dates or something, like ATL does.

[ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 22:40 ]

Louder than God's revolver and twice as shiny.

in de dordogne, Frankrijk:9~

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Ik vind het hier eigenlijk wel best :'D.

Never look back, don't doubt tomorrow.

FunGhoul schreef:
    (...)
    Currently located; Battery City; couch in the living room. Error! Fun Ghoul moving. Moving. Moving. Going upstairs. There online. Later. Spend the night on msn together, like all nite? It's not like we've got to go out and have dates or something, like ATL does.

Ah, I can live with that. It's not like I'll be moving from MY couch. That we're dating doesn't mean that we have to go on dates. Man, can't wait.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Nogmaals, On-Topic blijven.

"I shut my eyes in order to see.'

Hier blijven(BE) zit er niet echt in denk ik.

Ik denk in een voorstad(je) van Barcelona, NY of LA.
    Geen idee waarom. Ookal ben ik meer voor rust en kalmte. Toch moet ik zo iets van een grote stad in mijn buurt hebben.

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Ehm, Noorwegen/Australië/In Nederland in of een dorpje dicht in de buurt van een stad of op 't platteland. ;]

You are beautiful, you are love.

Nightshade schreef:
    Barcelona. And that's never gonna change.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Ik wil tijdens mijn studie als dat gaat elk jaar in een ander land studeren, en daarna wil ik naar Finland.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Gewoon in het dorp/stad/ding waar ik nu woon (:

Haha, lekker dicht bij Rotterdam, maar nog net niet dat het zo drukkig is als in Rotterdam, precies goed dus

It ain't broke, so don't fix it.

In een hutje op de hei!!

Oke, die was flauw... Waar ik nu woon bevalt me prima, alleen hoop ik nog van een flat naar een huis te mogen verhuizen ;)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Het liefst gewoon waar ik nu woon. Een redelijk groot dorp. Of in de plaats ernaast; Utrecht.
    Rotterdam lijkt me ook wel wat. Maar ja ik zie wel waar ik terecht kom, in verband met werk en zo.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

PartyPoison schreef:
    (...)
    Ah, I can live with that. It's not like I'll be moving from MY couch. That we're dating doesn't mean that we have to go on dates. Man, can't wait.

?

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Berlijn, Londen of Vancouver.

[ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 0:45 ]

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

España. Of gewoon lekker in Drenthe. (:

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus