• Nou volgens mij is hier ooit wel eens een topic van geweest, maar er is nooit wat van gekomen. En dus vraag ik het nog maar eens. Mijn suggestie is dus dat je naar alle mensen die een abo op je story hebben een bericht kan sturen. Zoals een knop met: ''Groepsbericht'' of zo iets dergelijks. Dat zou best fijn zijn, want nu moet ik naar iedereen een voor een iets sturen en dat is erg irritant. (cat)

    Dus voor of tegen?

    Je krijgt zowiso al een mailtje als er een nieuw hoofdstuk is geactiveerd. Maar als iedereen het zo handig vind is het voor mij goed, alleen denk ik dat ikzelf het niet zo vaak zal gaan gebruiken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tegen, ik vind één mailtje voor een nieuw hoofdstuk genoeg, en als je een mededeling hebt, kun je die gewoon in het hoofdstuk plaatsen.


    ars moriendi

    Voor.

    Tegen. Groepsmails zijn al vaker afgewezen om spam en kettingmails te voorkomen.


    your eyes are like stars in the night.

    Voor:Y) Als je dan een bericht kan verzenden omdat er bijvoorbeeld een vervolg is moet je het anders naar iedereen appart sturen, dan niet. dus ik ben VOOR


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Halfhalf-
    ik vindt dat dat ding er alleen moet zijn als de mails het niet doen (krul)


    we were always meant to say goodbye.

    dat heb ik ook al eens in een topic gezet dus ik ben voor
    maar toen is er niks mee gedaan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je kunt een mededeling ook gewoon in een hoofdstuk zetten, en er zijn misschien ook wel mensen die zoiets gaan gebruiken om de hele tijd reclame te sturen, waar ik dus geen behoeft aan heb -.-
    Tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Riavvolgere schreef:
    Halfhalf-
    ik vindt dat dat ding er alleen moet zijn als de mails het niet doen (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tegen. Je krijgt toch een mail als er een nieuw hoofdstuk is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Voor. Het is handig als je b.v. wilt melden waarom het zo lang duurt


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Square schreef:
    Je kunt een mededeling ook gewoon in een hoofdstuk zetten, en er zijn misschien ook wel mensen die zoiets gaan gebruiken om de hele tijd reclame te sturen, waar ik dus geen behoeft aan heb -.-
    Tegen.


    Je hebt het toevallig precies voor mij gezegd!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Tegen. Groepsmails zijn al vaker afgewezen om spam en kettingmails te voorkomen.


    Only losers can act the way you do