• Dus een jongen bij ons op school , Q is een echt problemenkind ! Hij is handtastelijk bij meisje oké ik weet het is misschien wel een jongen maar hij zat aan mijn vriendin haar kont en borsten en dan wou hij haar kussen , ze probeerde hem af te weren ,maar hij is groter en sterker. Dan komt haar vriend en vriendin haar beschermen en dan slaat hij die alletwee recht in hun gezicht. En blijkbaar is dat al vaker gebeurt bij verschillende meisje en ook zijn er vorig jaar veel dingen gebeurd....
    Nu is hij al voor heel de week geschorst en iedereen uit onze klas wil hem uit school. En als hij op school blijft en terug in onze klas komt gaat iedereen hem dus blijkbaar negeren enzoo.(Oké misschien wel een beetje overdreven , maar hij heeft veel erge dingen gedaan ! )

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:41 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Overdreven? Echt niet dus!
    Gadver wat een smeerlap =S
    edit: ik snap alleen de titel "muiterij" niet helemaal x'D

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:39 ]


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Overdreven? Echt niet dus!
    Gadver wat een smeerlap =S
    edit: ik snap alleen de titel "muiterij" niet helemaal x'D


    En inderdaad een serieuze smeerlap !
    De titel is gewoon omdat dat het eerste was wat me te binnen schoot xD


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Stuur eens iemand op hem af die nog groter en sterker is, en die homo is of op z'n minst gebaard dat hij homo is en die hem eens betast.
    Dan kan hij eens voelen hoe het is om een lustobject te zijn.

    Herlover schreef:
    Stuur eens iemand op hem af die nog groter en sterker is, en die homo is of op z'n minst gebaard dat hij homo is en die hem eens betast.
    Dan kan hij eens voelen hoe het is om een lustobject te zijn.


    Wel houd er dan rekening mee dat dat zal uitlopen op een groot gevecht.

    Maar inderdaad een smeerlap, stap met de gehele klas naar de directie etc. En licht vooral alle leraren in etc. etc. etc. (--heb ervaring...--)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Herlover schreef:
    Stuur eens iemand op hem af die nog groter en sterker is, en die homo is of op z'n minst gebaard dat hij homo is en die hem eens betast.
    Dan kan hij eens voelen hoe het is om een lustobject te zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stekelenburg schreef:
    Overdreven? Echt niet dus!
    Gadver wat een smeerlap =S
    edit: ik snap alleen de titel "muiterij" niet helemaal x'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse