• een vriendin van mij heeft al 8 maanden verkering met een jongen. We hebben deze week herfstvakantie, en hij wil het met haar doen. Zij vroeg of hij nog een paar maanden wil wachten, toen zei hij:''Liever niet''. Wat moet ze nu doen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als ze het niet wilt moet ze gewoon weigeren. Als hij om haar geef wacht hij zo niet dat is hij het niet waard.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het niet doen. Als zij er niet klaar voor is mag ze dat echt niet doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gewoon niet, pas wanneer zij het wil :')


    -

    Hij moet wachten totdat zij er klaar voor is. Als hij niet wilt wachten is hij haar niet waard.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Hij moet wachten totdat zij er klaar voor is. Als hij niet wilt wachten is hij haar niet waard.


    None but ourselves can free our minds.

    Hij moet er gewoon mee wachten, als hij echt van haar houd kan hij het nog wel even uitstellen hoor.


    Everything is worse without music.

    als hij niet wil wachten, dan is hij haar niet eens waard

    Genius schreef:
    Gewoon niet, pas wanneer zij het wil :')


    it's so empty living behind these castle walls

    gewoon wachten en hij moet anders niet zeuren als zij het niet wil moet hij maar ff wachten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exercitus schreef:
    Als ze het niet wilt moet ze gewoon weigeren. Als hij om haar geef wacht hij zo niet dat is hij het niet waard.


    Hope goes lost but never dies.

    Als zij niet wil, moet ze het niet doen. Als die jongen haar dwingt is ze beter af zonder hem.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    okee dat zal ik even aan haar vertellen :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John