• Ik ben er echt verschrikkelijk verslaafd aan. Iemand die die serie kent of ook obsessed is? (:

    Jep, het zijn boeken. En ontzettend verslavend!! Als je het niet kent, moet je maar eventjes een korte samenvatting zoeken op internet ;)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:47 ]


    JDN.

    Zijn het boeken ofzo? En waar gaat het over?
    -kent het niet-


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Zijn het boeken ofzo? En waar gaat het over?
    -kent het niet-

    Ja het zijn boeken, en het gaat over een plek (weet niet hoe je het anders omschrijft) waar alle volwassenen en jongeren boven de vijftien verdwenen zijn. Dus er zijn alleen maar kinderen. Ook is er om die plek een muur verschenen. Die muur kan je niet aanraken en als je dat wel doet, doet het pijn. Je kunt dus ook niet weg van die plek waar alleen kinderen zijn. Als je vijftien wordt, verdwijn je, maar niemand weet waar naartoe. Ook krijgen veel kinderen krachten en ook dieren worden anders dan dat ze eerst waren...

    Zo goed uitgelegd??
    En zelf vind ik het echt een heeel erg leuke serie en ik vind het echt super goed geschreven. Ik ben er niet verslaafd aan ofzo, maar ik vind het wel echt heel leuk om te lezen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:30 ]


    Life is what you make it

    Dude jij bent eng! Ik kwam die eergisteren tegen op bol.com en heb echt overwogen om hem te kopen _O_ Maar ik heb geen geld meer D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik hou van die boeken :3 Ik wacht nu op het 3e deel. :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Die ken ik! Ik vind ze vet._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jaa, ze zijn echt super :'D Maar ik moet wel toegeven dat ik vooral de tweede soms een beetje eng vond, bijvoorbeeld helemaal aan het begin, als die jongen opgegeten wordt door die wormen, echt erg Ö
    Maar ik moet de derde nog lezen, ga hem binnenkort kopen, als ik Lord of the Rings uit heb (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ken het niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jaah ik ik heb het eerste deel voor 4 euro gekocht en nu ben ik aan het lezen!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ken ik niet maar lijken me wel leuk ;D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 9:59 ]


    I rather love then fight.

    Ik heb alle 3 de boeken en ben gewoon aan verslaaft!!(nerd)


    Jump and touch the sky.

    Wie is de schrijfer


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    dat kinkt wel leuk =D, hoeveel delen zijn er en wie is de schrijver -is te lui om het welf op te zoeken-


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ik ben er ook verslaafd aan!
    Ik ga denk ik vandaag het derde boek kopen als ik niet te lui ben ;3


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik ga ze lezen :9~


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    essymade schreef:
    dat kinkt wel leuk =D, hoeveel delen zijn er en wie is de schrijver -is te lui om het welf op te zoeken-


    Er zijn momenteel drie delen in de Gone serie (:
    De schrijver is Micheal Grant

    Boek 1: Verlaten
    Boek 2: Honger
    Boek 3: Leugens


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore