• Ik heb het suggestie forum opgeschoont, en ben een heleboel dubbele topics tegengekomen. Ik heb ze hieronder neergezet. Voor deze hoeft dus geen nieuw topic geopent te worden!

    -Er komen geen foto's op profielen. Je kan een foto in je fotoboek plaatsen, en als pasfoto doen. Je fotoboek is voor foto's. Daar zit een maximum van honderd foto's op, en die zal er blijven.
    -Ook de achtergrond kleur blijft zoals deze is. Je kan de achtergrond van je profiel dus niet aanpassen. Als je vindt dat je profiel te saai is hierdoor moet je de tekst opfleuren met kleurtjes.
    -Er zijn geen nieuwe moderators nodig. Als dit wél het geval zal zijn zal hierover een topic geopent worden.
    -Op quizlet komt geen chatbox. Er kan niet gecontroleerd worden wat er gebeurt, en daar zal op den duur misbruik gemaakt van gaan worden. (denk daarbij aan pedo's, pesten ed.)
    -De witregel na elke enter blijft. Als dit veranderd wordt geeft het veel chaos in de quizzen. En omdat Quizlet.nl een site voor quizzen is, gaat dit voor een mooie profiel.
    -Reclame is ALLEEN in het promotieforum toegestaan. Als er buiten dit forum reclame wordt gemaakt loop je kans op een waarschuwing, met (tijdelijke) schorsing tot gevolg. Dit zal zo blijven. Ook als er in een profiel staat dat er reclame gegeven mag worden, loop je de kans op een waarschuwing/schorsing. Geen reclame dus!
    -Rollenverdeling voor een quiz hoort thuis in het forum 'promotie'.
    -Er zal niet worden ingesteld dat je een leesbevestiging kan vragen op privé berichten. Dit is in verband met de privacy van de lezer.
    -Spotlight wordt niet gratis. De opbrengst hiervan is nodig om de site draaiende te houden. Ook zal er geen credit-systeem ingevoerd worden. De enige manier om in de spotlight te komen is dus door te betalen.
    -Fanfiction zal in quizvorm blijven. Er wordt regelmatig gevraagd of dat niet in het forum kan, als speciaal topic. Dat kan dus niet. Wil je fanfiction schrijven met anderen? Maak dan samen een account.
    -Quizlet.nl zal geen meetings organiseren. Mocht je mensen willen ontmoeten, kan je dat altijd zélf regelen. Pas wel op en overleg het wel met je ouders, niet iedereen is wie die lijkt...
    -Er is een speciaal topic geopent waar alle naamswijzigingen in vermeld staan. Als je je naam wijzigt ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen ervan, bijvoorbeeld dat mensen je niet meer kunnen vinden.
    -Er is al een topic over fotoboeken toelaten tot de awards. Hierover hoeft geen nieuw topic.
    -Er zal GEEN muziek op de profiel afgespeeld kunnen worden. Als je zelf muziek draait is het vervelend als er andere muziek doorheen komt spelen, helemaal als je dat geen leuk lied vindt. Je kan natuurlijk wel de naam van een lied in je profiel vermelden onder het mom van: 'dit moet je luisteren!'
    -De plaatjes in uitkomsten, in fotoboeken of in pasfoto's kunnen alleen .JPG bestanden zijn. Heb je een ander bestand en wil je deze graag gebruiken? Open hem dan in paint en sla hem als .JPG op.

    Zijn er dingen die ik vergeten ben? Dan hoor ik ze graag!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    geloof van niet


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Goed dat je het opgeduidelijkt hebt:D(Y)


    Why don't you break my heart

    Oké, nun weet ik wat ik wel en niet mag, danke^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    EDIT:

    -Topics over ik-zoek-een-nieuwe-naam zijn ook niet toegestaan! Denk er dus aan, ik zal een algemeen topic openen in het promotie gedeelte.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Goed joh!xD

    Reclame in de shoutbox was toch wel toegestaan?


    blame the bully.

    Ja in lichte vorm. Niet aldoor ;)

    Ja in lichte vorm. Niet aldoor ;)

    Ah oke. Heb een paar dagen geleden reclame gemaakt voor een topicje van me maar ik weet nu dat ik - mits ik het met mate doe - niet in strijd kom met de regels.


    No growth of the heart is ever a waste

    EDIT:

    -Topics over ik-zoek-een-nieuwe-naam zijn ook niet toegestaan! Denk er dus aan, ik zal een algemeen topic openen in het promotie gedeelte.

    Maar dat gebeurt zo vaak!

    (...)
    Maar dat gebeurt zo vaak!

    Inderdaad, en zulke topics worden zo snel mogelijk gesloten.


    Bored.

    Naaier dat mag niet.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eeeeeeeeeeeeerg duidelijk!xD:P

    Mooie opsomming (Y)


    Dit is mijn signature...

    All Right!!

    [/Nu lijk ik Barbie ><]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Als mensen DIT niet verstaan, zijn ze achterlijk volgens mij xP.
    Extreem duidelijk! :D


    Groezrock was AWESOME! <3