• Hoi iedereen, ik startte onlangs met een beauty kanaal op youtube. Ik wil graag nieuwe producten uitproberen, maar mijn budget is nog niet zo hoog. Ik zou graag willen weten of jullie merken kennen die gratis testers (vooral make-up en huidverzorging) geven om te testen en te reviewen op mijn kanaal. Vorige week ging ik naar een winkel die me 2 testers gaf van een chanel product, ik vind deze ook erg handig om mee te nemen op reis.
    Bedankt
    xoxo

    Ik zou 't zo niet weten, eerlijk gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youtubers krijgen dit pas vaak bij heel veel viewers, allemaal zijn ze klein begonnen en hebben ze zelf moeten betalen voor hun producten, het is dus een kwestie van geduld. Ik weet niet hoeveel subs je hebt, maar je hebt er heel wat nodig.

    Het is zo omdat dan pas veel mensen het zien, denk ik. Als ze iedere Youtuber producten zouden moeten geven zouden ze heel veel kwijt zijn.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 16:44 ]


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    Youtubers krijgen dit pas vaak bij heel veel viewers, allemaal zijn ze klein begonnen en hebben ze zelf moeten betalen voor hun producten, het is dus een kwestie van geduld. Ik weet niet hoeveel subs je hebt, maar je hebt er heel wat nodig.

    Het is zo omdat dan pas veel mensen het zien, denk ik. Als ze iedere Youtuber producten zouden moeten geven zouden ze heel veel kwijt zijn.


    Ik heb er nu 130 :) Ik weet het, maar ik heb andere kleine youtubers gezien en die kregen gratis testers! Ik heb in een winkel gehoord dat niet zo bekende merken veel sneller testers geven dan chanel bijvoorbeeld!

    DivergentMe schreef:
    (...)

    Ik heb er nu 130 :) Ik weet het, maar ik heb andere kleine youtubers gezien en die kregen gratis testers! Ik heb in een winkel gehoord dat niet zo bekende merken veel sneller testers geven dan chanel bijvoorbeeld!


    Ik heb het dan toch meer over richting de 1000, voor je er echt geld mee kan verdienen en zo.
    Maar bij winkels kun je het altijd proberen, ik heb er geen verstand van. :p


    wat was dit ookalweer

    http://www.allesvoorniks.nl/

    kijk eens hier^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ga rondmailen. 8D


    Your make-up is terrible

    IDK :P


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    IDK :P

    Nuttige reactie weer (':

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar is het sowieso niet handiger om te wachten tot je geld verdient? Ik bedoel dat je een baan hebt, en niet 1 euro per 1000 views krijgt.