• Nou kijk..

    Een vriendin van mij had zo Golden Power mee naar school en toen kreeg ik het laastste beetje(1/4) en toen mocht ik alleen als zij mij mocht voeren x') Dus ik vertrouwde het al niet echt en toen dronk ik eerst alleen en toen deed zij me zo helpen en toen kwam het me neus uit en het zat over een paar tassen heen en ik stikte zowat en vrienden die erbij stonden moesten echt heel hard lachen x')

    Maar ik kreeg het toen zo benauwd dat ik amper lucht kreeg en dat zag iemand en die heeft toen de concierge gehaald en die heeft mij gered x')

    Xjes

    golden power?


    I need you like a heart needs a beat

    wauw heavy


    Sharon<3Moos

    golden power?


    Energy drank..

    maar hoe ik kan het verhaal nie volgen


    Sharon<3Moos

    maar hoe ik kan het verhaal nie volgen


    Ze pakte dat blikje vast en duwde die naar achter zodat er drinken uit kwam maar het gleed meteen mijn keel in terwijl ik aan het ademen was en toen stikte ik bijna en toen lachte iedereen en toen kreeg ik bijna geen lucht meer en toen heeft iemand de congierge gehaald die mij heeft gered x')

    Golden power is eigenlijk het zelfde als Red bull alleen dan een goedkopere variand
    kost 39 cent geloof ik xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Golden power is eigenlijk het zelfde als Red bull alleen dan een goedkopere variand
    kost 39 cent geloof ik xD


    :O bij ons 20 ct x'D

    (...)

    Energy drank..


    ah,oei al goe hebben ze erop tijd een concierge er kunen bijhale


    I need you like a heart needs a beat

    Gelukkig liep het goed af.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...