• Oké wat vinden jullie hiervan.:

    Je liep over het strand. Opeens zag je een bordje staan. BEDIENSTERS GEZOCHT. Yes dacht je onmiddellijk misschien heb ik dan eindelijk een job. Je ging gaan solisieteren. Je had de job. Je kon onmiddellijk aan de slag gaan. Wat moest je doen. Je moest ijsjes op het strand verkopen. Natuurlijk had de baas een 2 zoon's die moesten je helpen. Op een dag zeiden de zoon's dat er een boottocht is geplant op de vrijdag. Shit kijken die kinders echt niet naar het nieuws er is vrijdag een storm. Je wou het hun zeggen maar ze luisterden niet. De vrijdag ging je mee met hun. Je had van alles voorzien in je tas moesten jullie een schipbreuk hebben. Oké wat deed je weer stom maar toch pakte je het mee. Even later was het van dag een schipbreuk. Je pakte snel je rubberen bootje en nam de zoon's van je baas mee. De volgende ochtend waren jullie op een onbewoond eiland aangekomen. Gelukkig had jij allemaal grief mee. Maar red je het wel met die twee jongens?










    Of willen jullie een heel ander verhaal gelijk dit:

    Shit hoe dom kon ik zijn. Waarom vrijde ik met zo'n vuile pedo. En dan nog zonder condoom. Een maand later gebruikte je een test. Onee nu ben ik nog zwanger ook en nu kan ik geen abortus laten doen. Nu gaat geen enkele jongen mij nog willen. Je ging naar zo'n tehuis voor tienermoeders. Je redde het daar wel. Dus mocht je alleen gaan wonen. Nu moet ik alleen nog de ware nog zoeken. Je dacht dat je de ware na een tijdje had gevonden. Maar toen je het zei over je kind dumpte hij je gewoon. Je zat echt in een dip. Hoe moet ik nu verder gaan helemaal alleen?



    1 of 2 ?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Beide?? *kijkt schudlig*
    Doe anders maar 2 ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Komaan zeg gewoon 1 of 2. Das toch niet moeilijk das gemakkellijk!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    1: 3
    2: 7


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hmmm ... 2


    What's wrong whit loving someone?

    Uhh ,, 2 :P


    Crack a bottle

    2 (A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    2 !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ze zijn allbei wel goed.. ik zou voor 1 gaan want van 2 zijn er al zoveel.. Dat een meisje zwanger raakt.. Maar aan gezien er van 2 meer stemmen zijn denk ik dat je die gaat doen xD

    ze zijn allbei wel goed.. ik zou voor 1 gaan want van 2 zijn er al zoveel.. Dat een meisje zwanger raakt.. Maar aan gezien er van 2 meer stemmen zijn denk ik dat je die gaat doen xD

    Nee hoor ik wacht tot een bepaalt uur en dan zie ik welke er wint! x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    1

    1 =D

    Ik hou helmaal NIET van de onbewoonde eilenad verhalen want dan krijg je zon k*tverhaal9Sorry)

    Dus 2.'

    2 is aan het winnen!
    2 staan aan de leiding.
    1 gaat verliezen.
    1 komt achter!
    x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    2 die is egt vet:D

    Als er niemand meer is is 2 gewonnen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)