• Oke, ik ga weer een klaagtopic aanmaken.

    Ik heb bijna een vriend, bijna. Het klinkt stom en dat is het ook. Nou, ik zal het verhaal even kort houden aangezien er hier al meerdere topics over diegene staan.
    Laatst zei hij op msn dat hij veel om me geeft en dat hij opnieuw samen wil zijn.
    GVD Huisarest voor Week -.- zegt:
    *ik vind je nog wel leuk geesz
    *dan weet je dat nu ook
    *ik vind je nogsteeds leuk
    -' Geesz zegt:
    * dat weet ik, & jij weet dat het van twee kanten is.
    GVD Huisarest voor Week -.- zegt:
    *ja en eigenlijk (na dat dit gezeik is afgelopen) zou ik graag weer proberen


    Oké, ik was helemaal blij. Logisch, toch? Maar in het echt deed hij anders tegen me, een beetje ontwijkend. Vanmiddag had ik er genoeg van, dus in de pauze heb ik gevraagd waarom hij op msn wel lief doet en in het echt dus totaal niet. Kreeg ik als antwoord: 'Ik meende het wel, maar ik laat het gewoon niet merken in het echt..' Nou, dat vond ik al niet echt duidelijk.
    Even later stond ik met een vriendin te praten over een goede vriend van mij, laten we hem even D noemen. D is verliefd op mij en hij wil zaterdag afspreken, samen naar een meeting gaan (waar die andere jongen ook komt) en dan met me zoenen.
    Dat kreeg mijn crush dus mee. Hij heeft me letterlijk meegesleurd naar de automaten en toen kreeg ik een soort van preek. Het komt hier op neer: ''ja, ik vind het niet erg als je iets met D doet, nouja dat zeg ik.. ik zou jaloers worden als ik het zou zien of horen''
    Na deze geweldige woorden ging de bel en moest ik een tentamen geschiedenis maken. Die heb ik totaal verkloot omdat ik over zijn woorden zat na te denken.
    Na de lessen zou hij me naar de bus brengen (dat doet hij elke dag), maar deze keer fietste hij snel richting huis toen ik even niet keek..

    Waarom zijn jongens nou nooit duidelijk? ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omdatjongens irritant zijn ?

    als ik dat wist meis, dan werd ik de koningin van nederland ;)


    I solemny swear i am up to no good

    because the are boyszz!! helelaas, eventjes laten rusten en daarna een heel goed gesprek proberen?


    Some angels have no wings.

    bedoel je opper-boob? ;x
    en sorry hooor, maar die is niet eerlijk tegenover jou ;3
    hij is vaag en als hij zo op msn doet kan hij toch wel ook normaal doen in het echt?
    soms snap je niks van mensen ;x

    Hij is raar, jongens zijn gewoon raar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jongens zijn eikels. Sorry, meer woorden heb ik er even niet voor over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vaag.. :|


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Whipple schreef:
    bedoel je opper-boob? ;x
    en sorry hooor, maar die is niet eerlijk tegenover jou ;3
    hij is vaag en als hij zo op msn doet kan hij toch wel ook normaal doen in het echt?
    soms snap je niks van mensen ;x


    Jup, de enige echte.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jongens zijn net als dikke kak, ze stinken ö


    I don't need words to feel those lips.

    tsja jongens, ik snap ze echt niet. sorry!

    Jongens vinden het vaak lastig om hun gevoelens openbaar te maken. Dat kan je hem niet kwalijk nemen. Maar hoe hij nu doet, is inderdaad erg vaag.
    Ik zou hem anders nu gewoon opbellen en anders morgen weer met hem praten, maar dan niet dat net de bel gaat, misschien de hele pauze, zodat je er de tijd voor hebt. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omdat jongens in het echt niet zoiets gaan zeggen omdat ze dan niet 'stoer' zijn en stiekem schrik hebben om uitgelachen te worden door zijn vrienden. Ze weten soms ook niet hoe ze iets moeten verwoorden. Ik zou gewoon zeggen van dat hij alles mag/kan zeggen en dat hij zich daarvoor niet moet schamen als hij dat doet.