• ik weet niet of jullie weten wat ADD is, maar dat heb ik dus. het is ADHD zonder h. het betekent eigenlijk dat mensen met ADD best rustig zijn. tja, en mijn moeder heeft het ook dus het kan over gebracht worden naar de volgende generatie. maar omdat ik dat dus heb zijn er een paar lastige dingen:

    . ik wil overal de beste in zijn.
    . ik ben heel slim.
    . je moet me aansporen om iets te doen.
    . ik ben best rustig.
    . soms doe ik raar.
    . ik heb niet veel vrienden

    dat merken jullie vast ook op quizlet. dus willen jullie er a.u.b. rekening mee houden dat ik soms rare/of andere opmerkingen maak dan andere mensen zouden doen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 15:57 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb ook ADD maar ik heb daar geen last van? (:
    En als je je nu aangevallen voelt, dan is dat kut voor je. Ik blijf me niet verontschuldigen hier :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn broer heeft ADD.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stiekem vind ik dat niet echt een aandoening wat het is niet zo erg? Ik bedoel er zijn zat mensen die geen ADD hebben maar wél die kenmerken :')

    Anyway, dunno, ik heb je misschien 3x op het forum gezien. En van OHMYANDY weet ik het ook pas sinds nu, had er niks van gemerkt ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je zegt van jezelf dat je slim bent... Oké. Láng niet iedereen met ADD is slim, trouwens..
    Ik heb hier een andere verklaring voor maar als ik die zeg krijg ik ruzie met de mods ben ik bang.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat je ADD hebt, hoeft nog niet te betekenen dat iedereen die dat heeft slim is. Natuurlijk kan dat in jouw geval zo zijn. Hm, in ieder geval erg goed dat je het verteld (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn grote broer heeft dat ook... Ik ben er mee opgegroeid zelf heb ik het niet hoor.. Ik heb respect voor je dat je dat verteld ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Parviainen schreef:
    Stiekem vind ik dat niet echt een aandoening wat het is niet zo erg? Ik bedoel er zijn zat mensen die geen ADD hebben maar wél die kenmerken :')

    Anyway, dunno, ik heb je misschien 3x op het forum gezien. En van OHMYANDY weet ik het ook pas sinds nu, had er niks van gemerkt ofzo.


    Everything is worse without music.

    Ah. Mijn broertje heeft ook ADD en ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan er totaal niet mee omgaan, geen rekening mee houden en me ook niet inhouden als hij weer eens een aanval heeft. Hoe doen de mensen hier die ook iemand in de familie hebben met ADD? Echt, respect.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel slim zijn is toch geen last? Dat is juist geweldig! O.o

    Aan mijn aandoeningen en ziekte ga ik niet beginnen want dan ben ik morgen nog bezig! Zo'n kreupel kind ben ik dus...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PURExANGEL schreef:
    mijn broer heeft ADD.


    Mijnes ook


    Im The Wild One - Suzi Q

    ik heb het ook waarschijnlijk, hebben ze al gezegt maar ik moet perse nog een ding doen om het zeker te weten


    (Be)lieve in (you)rself

    Net zoals het hierboven al is vernoemd, die kenmerken willen niet zeggen dat het super erg is. Veel mensen hebben deze kenmerken en hebben geen ADD.
    dit is niet aanvallend bedoeld hoor


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb ADD en last van stemmingswisselingen en andere 'kwalen' ... That's life. Daar moet je net zo goed mee om leren gaan als het ADD zelf. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Maar euh als je het zelf hebt, dan kan je dat misschien als héél vervelend ervaren (: Dan kan iedereen wel zeggen "Dat wil niet zeggen dat het super erg is, want veel mensen hebben soortgelijke kenmerken en geen ADD." Ik heb toevallig even wat informatie opgezocht over ADD en het lijkt mij een erg complexe aandoening o_o Nog niet te spreken over wat er in je hoofd afspeelt als je zoiets hebt. Misschien heb ik ongelijk, maar zo denk ik d'r over. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Maar euh als je het zelf hebt, dan kan je dat misschien als héél vervelend ervaren (: Dan kan iedereen wel zeggen "Dat wil niet zeggen dat het super erg is, want veel mensen hebben soortgelijke kenmerken en geen ADD." Ik heb toevallig even wat informatie opgezocht over ADD en het lijkt mij een erg complexe aandoening o_o Nog niet te spreken over wat er in je hoofd afspeelt als je zoiets hebt. Misschien heb ik ongelijk, maar zo denk ik d'r over. :Y)

    Me too.


    I recycle my thoughts.