• Mafia schreef:
    Ik zoek nog enkele goede horrorfilms, liefst gedateerd na 2000. Iemand suggesties? (En niet zoiets als the human centipede, ALS-JE-BLIEFT)

    AL BEKEKEN!
    • Saw (allemaal) (al duizend keer)
    • Scream (allemaal)
    • Piranha (allemaal) (eerste en laatste keer)
    • Devil
    • Shark Night
    • Sint
    • Bait
    • Paranormal Activity (allemaal)
    • Carrie
    • The Mist
    • The Shining
    • Mama
    • A Nightmare On Elmstreet
    • Oculus
    • The Caller
    • The Purge
    • The Cabin In The Woods
    • The Conjuring
    • Curse Of Chucky
    • Final Destination (allemaal)
    • Dead Silence
    • I Spit On Your Grave
    • Sinister

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 19:50 ]

    Ik reageer het op iedereen die films zoekt en dan ben ik alleen maar blij dat jij een horrorfilm wilt :Y)
    Freddy.VS.Jason. Beste film die ik tot nu toe heb gezien :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik reageer het op iedereen die films zoekt en dan ben ik alleen maar blij dat jij een horrorfilm wilt :Y)
    Freddy.VS.Jason. Beste film die ik tot nu toe heb gezien :')

    Ik had ergens gehoord dat die ook komisch was, maar ben niet zeker? Haha.

    Mafia schreef:
    (...)
    Ik had ergens gehoord dat die ook komisch was, maar ben niet zeker? Haha.


    Ik vond hem niet heel komisch, was eigenlijk doodsbang :')
    Het is wel nogal bloederig ^^


    wat was dit ookalweer

    The Conjuring? Die film lijkt me zo vet, maar ik durf hem echt niet te kijken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Armastus schreef:
    (...)

    Ik vond hem niet heel komisch, was eigenlijk doodsbang :')
    Het is wel nogal bloederig ^^

    Achzo okay ik schrijf hem alvast op het lijstje! :-)

    Capricious schreef:
    The Conjuring? Die film lijkt me zo vet, maar ik durf hem echt niet te kijken.

    Die heb ik ook al gezien, maar vond het niet de moeite hem op mijn lijstje te vermelden aangezien ik de helft was vergeten de volgende dag omdat hij zo saai was. Enkele 'enge' momenten, maar het einde was nogal zwak in mijn ogen.

    Mirrors al gezien? Verder heb ik nog Cube.
    Als ik me nog andere films herinner dan zal ik die hier ook vermelden. ^^


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    Mirrors al gezien? Verder heb ik nog Cube.
    Als ik me nog andere films herinner dan zal ik die hier ook vermelden. ^^

    Nope, nog niet gezien, bedankt! ^^

    Wat ik altijd doe is op IMDb gaan, en dan bij movies op genre (oid), naar horror, en dan krijg je de meest populaire (:
    En Insidious had ik laatst gekeken, vond hem wel leuk, misschien ook wat voor je ^^?
    Oh en wat dacht je van de Final Destination films? Niet heel eng, maar ik vond ze wel erg leuk!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 12:14 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    The Mummy?
    Sorry, ik zie net dat die eerder naar een thriller neigt. Ik heb wel nog Woman in Black en The Cabin in the Woods.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 13:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mama, The Awakening, Tucker & Dale vs evil (niet echt eng, maar wel supergrappig), Dead Silence, en verder kan ik er nu ff niet op komen haha


    As travars

    Lazet schreef:
    Wat ik altijd doe is op IMDb gaan, en dan bij movies op genre (oid), naar horror, en dan krijg je de meest populaire (:
    En Insidious had ik laatst gekeken, vond hem wel leuk, misschien ook wat voor je ^^?
    Oh en wat dacht je van de Final Destination films? Niet heel eng, maar ik vond ze wel erg leuk!

    Ik wou altijd wel Final Destination zien, maar neigen die niet een beetje meer naar 'gore'?
    Videnda schreef:
    The Mummy?
    Sorry, ik zie net dat die eerder naar een thriller neigt. Ik heb wel nog Woman in Black en The Cabin in the Woods.

    Cabin in the woods was geweldig! Vergeten erop te zetten... Maar in ieder geval Woman in black zet ik op het lijstje, dankje!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:32 ]

    Dead Silence. Zo kljdf eng dat ik 'm niet af heb gekeken, en ik had al niet veel gezien omdat ik mijn handen voor m'n ogen had als die pop in beeld kwam.


    The Mummy is trouwens totaal niet eng, maar wel een heel leuke film.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:34 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mafia schreef:
    (...)
    Cabin in the woods was geweldig! Vergeten erop te zetten... Maar in ieder geval Woman in black zet ik op het lijstje, dankje!

    Als je Saw kijkt, dan kun je ook Final Destination kijken. Vroeger vond ik deze films geweldig, maar laatst heb ik de tweede nog eens gezien en toen ergerde ik me dood aan het script. :')


    Take me to wonderland

    Final Destination neigt idd wel naar vies, maar veel minder dan Saw. Ik vond het persoonlijk wel meevallen, maar als je het haat, zou ik het niet doen.
    The Woman in Black is wel echt heeeel goed


    I solemnly swear that I am up to no good.