• Ieeeeeeeew. o-o

    Ik ben een week voor de herfstvakantie op studiereis geweest naar Rome, en er was ook echt zo'n loser bij. Wil niet lullig doen of zo, maar echt. Verschrikkelijk persoon. :x
    Hij voegde me toe op hyves en zo, en ik vond dat niet zo erg dus accepteerde gewoon. Nu kon ik ook zijn foto's bekijken, en gatverdamme!
    Blijkt dat ie gewoon heel sneaky foto's van mij en twee vriendinnen heeft zitten maken. Zonder dat ik het wist. En die staan nu op z'n hyves?! Whutte..? Persoonlijk vind ik dat echt gestoord. :Y) En nasty. Dus ik vraag - heel gewoon - of ie die foto's eraf kan halen want mijn vriendinnen zijn er ook niet bepaald blij mee. Zacht gezegd.
    Kom op, dit is toch raar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bigfoot schreef:
    Je kan ook gewoon op 'Dit is niet oké' klikken. Dan moet je zorgen dat meer mensen erop klikken en dan worden die foto's weggehaald, als het goed is. Maar bah, wat vreemd dat hij zomaar foto's van jullie op hyves zet. ;o

    Idem.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dwing hem ze eraf te halen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb hetzelfde drie weken geleden meegemaakt. Ik ben ermee naar het secretariaat gegaan en die persoon heeft ze er direct op school moeten afhalen. Ze heeft zelfs straf gekregen daarvoor, omdat het absoluut niet mag.


    Let the Night embrace you

    Ik zou ook stiekem foto's van je maken, Shireen. (duivel)


    Some people make the world special just by being in it

    He's a pervert! ;o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'