• Hey Hey!!!

    Daarjuist heb ik de film Flicka op tv gezien.En om eerlijk te zijn heb ik toch bij bepaalde stukken super hard geweent.Dat gebeurt heel weinig bij mij...Maar ja dat wil dus wel zeggen dat deze film toch wel op mijn gevoel speelde...Maar dat zal vast komen omdat ik zelf paardrij

    Dus...Wie heeft deze film ook gezien (en en bij gehuilt?)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik huil bij alles waar een zielig muziekje wordt afgespeeld en iemand een zielig gezichtje trekt. 'T is gewoon niet gezond meer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    In stukken. Het begin niet, dan weer wel, en dan het einde ook weer niet. Maar ik had die film al een aantal keer gezien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die heb ik op DVD :9~
    Zooooooo'n mooie film <3
    Ik heb ook gehuild en door die film krijg je echt nóg meer respect voor paarden - ik tenminste - :'D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:48 ]


    The stars seem right tonight

    Lovelace schreef:
    Die heb ik op DVD :9~
    Zooooooo'n mooie film <3
    Ik heb ook gehuild en door die film krijg je echt nóg meer respect voor paarden - ik tenminste - :'D
    jaaah echt he!!ik zat kei hard te huilen bij de flashbacks...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, alleen het laatste stuk waarbij ze over Amerika en paarden sprak. Ik heb eigenlijk niks gezien xd Ik heb naar Wild Hogs gekeken. ;3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:50 ]

    Ik wou hem zien, maar ik was het vergeten x_x


    Let's do this poo

    Ik heb Flicka op DVD en ja ik moest ook huilen :)

    Ik dacht al 'Flicka' wtf, das fins voor meisje. Maar dat is dus een film begrijp ik nu. Geen idee nog nooit gezien :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb de film niet gezien.Maar waarschijnlij had ik wel gehuilt wand ik huil zo vaak bij films,echt niet normaal.Ik moest zelfs huilen bij het eind van from hell.
    MIjn zus en ik hebben laast parl harbor gezien.Je had me moeten zien,in het begin,bij die jongentjes op het platte land, schoot ik al vol.En bij de eerste bomme moets ik huile,toen betty dood bleek te zijn,toen Danny stierf en op het iende.NIet normaal meer


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb die film nooit gezien, maar ik huil bij bijna al films.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gewelidig mooie film! kheb vooral gehuild bij het stuk dat ze flicka meenamen ...
    k denk dat dat komt omdat k zelf al n paard heb moeten afgeven.


    You were born an original. Don't die a copy.

    Ik vond 'm echt geweldig mooi ;o ik huilde zelfs toen Flicka aangevallen werd door die poema ;x

    KirstenSnaps schreef:
    Ik dacht al 'Flicka' wtf, das fins voor meisje. Maar dat is dus een film begrijp ik nu. Geen idee nog nooit gezien :'D.

    Echt een aanrader als je paarden leuk vindt :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb het niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb hem gisteren gezien. Maar niet geweend want ik heb bijna geen traanklieren ><


    everything you imagined, and more...