• Cupid | Winnaar |

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:10 ]


    MUSIC && FASHION

    Maar goed, als CRACKSICLE zegt dat 't alsnog niet mag, dan verander ik 't wel :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Maar goed, als CRACKSICLE zegt dat 't alsnog niet mag, dan verander ik 't wel :')


    Ze heeft natuurlijk wel een punt, maar de deadline is voorbij. Maar als je het nog zou kunnen en willen veranderen, dan kan dat nog aangezien ik twee mensen met uitstel heb. Aan jou de keuze (:

    Edit: Ik heb je op deze foto al een punt gegeven, als je zegt 'ik verander hem niet meer' dan trek ik gewoon een punt af. Ik zet je niet onder druk ofzo, maar dat is even voor de duidelijkheid (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 0:06 ]


    MUSIC && FASHION

    Rollie schreef:
    Kun je nog mee doen?
    Zoja mijn inzending..:
    http://i53.tinypic.com/zsjo6u.jp


    Helaas zijn we al aan de tweede opdracht, volgende keer beter, want het was een mooie foto.


    MUSIC && FASHION

    Sorry, maar ik verander 't niet meer (: Want ik zie net dat ik bij m'n vorige foto ook één foto in zwart/wit heb staan en aangezien er toen niks van gezegd is. Bovendien vind ik 't, nogmaals, niet onder bewerken vallen, omdat het standaard op elke camera zit (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry! Heb ik weer ><
    Ik ben mijn inzending vergeten in te leveren. Zou ik deze vandaag nog kunnen binnenbrengen en terug in de wedstrijd zitten? Ik begrijp het ook als je zegt dat dit niet meer kan, het is natuurlijk mijn eigen schuld. Indien ik alsnog kan meedoen, zal ik mijn inzending zo vlug mogelijk sturen.
    Laat maar iets weten. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Villain schreef:
    Sorry, maar ik verander 't niet meer (: Want ik zie net dat ik bij m'n vorige foto ook één foto in zwart/wit heb staan en aangezien er toen niks van gezegd is. Bovendien vind ik 't, nogmaals, niet onder bewerken vallen, omdat het standaard op elke camera zit (:


    Heb er net naar gekeken en je hebt gelijk. Persoonlijk vind ik dat zwart/wit en sepia langs de ene kant niet bij bewerken hoort, want dat hoort bij je fototoestel en dat kan je niet nakijken en daarom laat ik het ook zo.


    MUSIC && FASHION

    Cloudburst schreef:
    Sorry! Heb ik weer ><
    Ik ben mijn inzending vergeten in te leveren. Zou ik deze vandaag nog kunnen binnenbrengen en terug in de wedstrijd zitten? Ik begrijp het ook als je zegt dat dit niet meer kan, het is natuurlijk mijn eigen schuld. Indien ik alsnog kan meedoen, zal ik mijn inzending zo vlug mogelijk sturen.
    Laat maar iets weten. (:


    Ik geef je een tweede kans, wanneer kan je hem inleveren?


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik geef je een tweede kans, wanneer kan je hem inleveren?


    Zometeen. Ik verplaats me even naar de andere computer waar ik mijn foto's opslaag. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn inzending.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Mijn inzending.


    Thanx (: Helaas hb ik je eerste foto niet meer, maar gelukkig je punten nog wel (:


    MUSIC && FASHION

    Nieuwe opdracht + tijdelijke uitslag


    MUSIC && FASHION

    Helaas moet ik me afmelden, Dat doe ik ook bij paar andere wedstrijden waar ik aan mee doe.

    Puur omdat ik gewoon laatste geen tijd+inspiratie heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Helaas moet ik me afmelden, Dat doe ik ook bij paar andere wedstrijden waar ik aan mee doe.

    Puur omdat ik gewoon laatste geen tijd+inspiratie heb.


    Geen probleem, want helaas had je zowieso al niet hoog gescoord, maar weet je dat kan voorvallen, iedereen heeft dat een keer of meerdere keren, whatever. Hopelijk komt de inspirate snel weer terug...


    MUSIC && FASHION

    5 days

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 23:19 ]


    MUSIC && FASHION

    Mijn inzending


    You are beautiful, you are love.