• Cupid | Winnaar |

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 0:10 ]


    MUSIC && FASHION

    Hierbij schrijven wij (Ephemeral) ons uit.
    Het is ons (met name mij) niet gelukt om vandaag nog de foto te maken ivm drukte en heel veel huiswerk.
    Best kut want het had morgen nog wel gekund maar regels zijn regels (:
    Mijn excuses!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Blizzard schreef:
    Hierbij schrijven wij (Ephemeral) ons uit.
    Het is ons (met name mij) niet gelukt om vandaag nog de foto te maken ivm drukte en heel veel huiswerk.
    Best kut want het had morgen nog wel gekund maar regels zijn regels (:
    Mijn excuses!


    Aangezien Average ook nog niet heeft ingeleverd, geef ik jullie nog een tweede kans als jullie die willen.


    MUSIC && FASHION

    opdracht 2

    Bedoel je zo iets voor opdracht 2? Of juist niet? Ik wil nog best een andere foto maken als dit niet de bedoeling is hoor! (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Aangezien Average ook nog niet heeft ingeleverd, geef ik jullie nog een tweede kans als jullie die willen.
    Dat zou geweldig zijn. Wanneer moeten we hem dan inleveren? Morgen kan hij wel klaar zijn?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Blizzard schreef:
    (...)Dat zou geweldig zijn. Wanneer moeten we hem dan inleveren? Morgen kan hij wel klaar zijn?


    Is goed en denk ook alvast na over opdracht 2, want jullie zijn zowieso door, maar ik moet een foto hebben voor opdracht 1 anders heb ik geen punten voor jullie.


    MUSIC && FASHION

    kruidnootje schreef:
    opdracht 2

    Bedoel je zo iets voor opdracht 2? Of juist niet? Ik wil nog best een andere foto maken als dit niet de bedoeling is hoor! (:


    Ik vind het een hele mooie foto, maar ik dacht meer aan een foto met ook echt mensen op.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik vind het een hele mooie foto, maar ik dacht meer aan een foto met ook echt mensen op.



    Okee, ik zal even kijken wanneer ik een mooie foto kan maken (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    kruidnootje schreef:
    (...)


    Okee, ik zal even kijken wanneer ik een mooie foto kan maken (:


    Maar vergeet niet dat het een mooie foto is, ik wijs hem niet af omdat hij slecht is hoor (:


    MUSIC && FASHION

    Opdracht 2, Foto


    Behind the laughter it actually means something.

    Delinquent schreef:
    Opdracht 2, Foto


    Ik had liever een recentere foto, maar hij 's mooi en ik weet niet of het mensen zijn, want het is nogal vaag, maar hij is goed er moeten niet persé mensen opstaan.


    MUSIC && FASHION

    Hee, ik heb net een nieuwe foto gemaakt, van een mevrouw die haar hond aan het uitlaten is, haha.
    Maar ik denk dat ik de foto die ik eerst heb ingezonden toch door laat gaan, hieronder staan ze:

    Opdracht 2 - nieuw
    Opdracht 2 - oud


    It ain't broke, so don't fix it.

    Opdracht 2


    You are beautiful, you are love.

    kruidnootje schreef:
    Hee, ik heb net een nieuwe foto gemaakt, van een mevrouw die haar hond aan het uitlaten is, haha.
    Maar ik denk dat ik de foto die ik eerst heb ingezonden toch door laat gaan, hieronder staan ze:

    Opdracht 2 - nieuw
    Opdracht 2 - oud


    Je nieuwe foto is ook leuk. Dus ik mag gewoon op de eerste beoordelen.


    MUSIC && FASHION