• Hallo,

    Er worden in dit forum de laatste tijd veel vragen gesteld met betrekking tot andere dingen dan quizlet.

    Dit forum is bedoelt voor vragen over Quizlet.nl Dus niet over quizjes, of over rollenverdeling.
    Als je iets niet snapt op de site kan je dat hier doen.
    Heb je een suggestie moet je naar het forum 'suggestie'

    Voor andere vragen kan je naar het stamcafé of andere topics gaan.

    Krijg je geen mail meer?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=4036

    Hier staat een mogelijke oplossing


    xx Geke


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Aha. Oke.


    AAP

    Ik heb wel een vraag.. :$
    Hoe begon je nu ook al weer een eigen topic?
    Ik vergeet dat elke keer weer.. :$

    Ik heb wel een vraag.. :$
    Hoe begon je nu ook al weer een eigen topic?
    Ik vergeet dat elke keer weer.. :$

    Dat is eigelijk ook mijn vraag[a]


    Dunno ><

    (...)
    Dat is eigelijk ook mijn vraag[a]

    Je klikt op het forum en kiest een catogorie waarver je een topic wil maken. Je wil iets over Th de band melden dan ga je naar het blok Tokio Hotel en dan: De band. dat klik je aan en dan staan boven in: Nieuw topic. zoeken. mijz topics. Teminste zoiets dan -_-'' Je klikt op nieuw topic voert een titel in en tekst en dan op nieuw topic maken!


    I do not hook up.

    (...)
    Je klikt op het forum en kiest een catogorie waarver je een topic wil maken. Je wil iets over Th de band melden dan ga je naar het blok Tokio Hotel en dan: De band. dat klik je aan en dan staan boven in: Nieuw topic. zoeken. mijz topics. Teminste zoiets dan -_-'' Je klikt op nieuw topic voert een titel in en tekst en dan op nieuw topic maken!


    Ojaa, okee dan probeer ik dat even..
    DANKE.(L)

    Ga het ook even proberen,, Bedankt he(flower)


    Dunno ><

    Graaggedaan hoor!(flower)


    I do not hook up.

    oké dan!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    hoe wordt je moderator

    stuur maar een pb met uitleg a.u.b

    of gastenboek is ook goed

    thnxx xxx Daphne


    xxxDaphne

    hoe wordt je moderator

    stuur maar een pb met uitleg a.u.b

    of gastenboek is ook goed

    thnxx xxx Daphne


    Nu niet, ze hebben genoeg moderatros alleen als ze er nodig hebben komt er een topic met daar in een link naar het inschrijvingsformulier en dat moet je dan invullen


    Live life limitless.

    (...)

    Nu niet, ze hebben genoeg moderatros alleen als ze er nodig hebben komt er een topic met daar in een link naar het inschrijvingsformulier en dat moet je dan invullen

    Ja inderdaad :') Ik had je net een PB gestuurt met ongeveer deze uitleg in. Nu heb je hem twee keer :'D Ach maakt niet ^^


    Tanya is de beste.

    Hoe doe je die kadertjes in je profiel?
    xHANNACORE

    Dat is heel gemakkelijk!
    Je doet gewoon [ quote ] .... [/.....] => Maar dan op de puntjes tussen de laatste haakjes nog eens quote invullen en bij de eerste quote moeten de haakjes nog aan elkaar :'D

    Xx


    Tanya is de beste.

    hoe kunt ge zelf een topic beginne???
    want wil het graag doen ma vind het ni :(

    (...)
    Je klikt op het forum en kiest een catogorie waarver je een topic wil maken. Je wil iets over Th de band melden dan ga je naar het blok Tokio Hotel en dan: De band. dat klik je aan en dan staan boven in: Nieuw topic. zoeken. mijz topics. Teminste zoiets dan -_-'' Je klikt op nieuw topic voert een titel in en tekst en dan op nieuw topic maken!


    : D


    Listen to what we're not saying..