• Soms is iemand laten gaan beter. Je hoofd wegdraaien, de andere kant oplopen en nooit meer terugkijken. Lieve, lieve, hatelijke.. Ana. Wanneer laat je mij met rust? Wanneer haal je je handen van mij af? Ik smeek het je, laat me met rust. We weten beiden dat ik morgen weer smeek om jouw liefde, jouw steun. Daar hebben we het nu even niet over. Laat me gaan, laat me weer terugkomen!


    Armida is een onzekere meid van 15 jaar. Op het eerste gezicht is haar leven perfect. Ze heeft alles: goede cijfers, vriendinnen en een superlief vriendje. Alles gaat prima, de dagen vliegen voorbij. Totdat haar vriend haar bedriegt met een ander. Armida valt in een zwart gat en kan er niet meer uitkomen. Als ze kritiek krijgt over haar gewicht, gaat de knop in haar om. Ze zal afvallen en snel! Van snoepjes overslaan tot pro-ana. Ze maakt alles mee. Ze houdt niemand meer over, op de stem in haar hoofd en haar vriendinnen van de pro-ana site na.

    Ik wéét waar ik over schrijf, ik weet wat pro-ana inhoudt en hoe de mensen daar zijn. Ik ken een paar mensen die dit mee hebben gemaakt en ik ken de stem van Ana zelf ook.

    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Titel goed?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 21:11 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doen, origineel, maar de titel (Ich vertraue = Ik vertrouw) snap ik niet helemaal (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaa doen.
    Ma de titel snap ik idd ook niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Jaa doen.
    Ma de titel snap ik idd ook niet.


    They fell in love, didn't they?

    ik vind de titel ook niet zo goed :)
    want vertrauen is een transitief ww , dus er moet een object bij,
    in dit geval een datief dus ihm , ihr , blabla xd
    okee sawry, just want to help :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H