• Ik wil wat anders met mn haar, ik weet alleen nog niet wat...
    Ik wil graag iets niet standaard weetjewel. T hoeft niet super extreem te zijn ofzo, maar wel een beetje apart of niet allerdaags zeg maar (: Ik heb al eens gedacht over een dip dy of hoe je dat ook mag schrijven, en dan met kleuren als blauw of roze ofzo.. Maar ik ben er nog niet uit...

    Heeft iemand misschien ideeëtjes? (:
    Ik zal hier onder wel even twee foto's zetten dan weten jullie hoe mn haar uitziet (;




    Inspiration can hit you any time

    We hebben dezelfde krulletjes!
    Ik heb mijn haar tot iets onder mijn borsten. Ik ben zelf nooit zo'n fan van die Dip Dy's


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die snor kun je afscheren (A) ahah grapje,
    ik heb eerlijk gezegd geen idee.


    <3

    I don't no


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mss inspiratie op internet opzoeken?
    wy weten ook nie echt hoever jy wilt gaan op gebied vn stylen etc (:
    morgen gaat myn haar in rood, na 2 jaar finally, khad 3 jaar zwart, en da ging er damn moeilyk uit o-o
    dus vooral géén zwart neme ;3 na nen tyd wordjet toch beu en krygje er supermoeilyk uit soo (:
    kzou gwn es kyke op youtube, of vampirefreaks of tumblr ofzo n-n of raad vragen aan vrienden dieje wa meer kenne? ;3


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Maak er allemaal kleine vlechtjes in _O_. Dat doe ik nu :'D. Ik heb thuis nog een paar synthetische dreads liggen en die ga ik er naderhand in verwerken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou de tippen van je haar niet verven. Bij krullen ziet dat er belachelijk uit. Geloof me.
    Met krullend haar kan je niet zo veel kanten op. Kijk misschien nog eens rond op het internet?


    comfort in c h a o s

    Deluso schreef:
    Die snor kun je afscheren (A) ahah grapje,
    ik heb eerlijk gezegd geen idee.

    Gnegne ja ik was al van plan mijn snor af te scheren :{D

    Austen schreef:
    Ik zou de tippen van je haar niet verven. Bij krullen ziet dat er belachelijk uit. Geloof me.
    Met krullend haar kan je niet zo veel kanten op. Kijk misschien nog eens rond op het internet?

    Vind je? Ik had namelijk wel een plaatje gevonden waar ik t wel mooi bij vond (: Hoewel ik de kleuren zelf niet helemaal awesome vind maargoed :') Maar.. Mijn haar krult aan de achterkant niet zo als het plaatje, dat is bij mij meer van die uitgezakte boel haha ;p


    Inspiration can hit you any time

    Dip dye moet je niet doen, dat staat echt níet bij jouw krullen, ik vind dat je je haar nog even moet laten groeien voordat je er écht wat mee kan doen.


    The odds are néver in our favor.

    Constantine schreef:
    (...)
    Vind je? Ik had namelijk wel een plaatje gevonden waar ik t wel mooi bij vond (: Hoewel ik de kleuren zelf niet helemaal awesome vind maargoed :') Maar.. Mijn haar krult aan de achterkant niet zo als het plaatje, dat is bij mij meer van die uitgezakte boel haha ;p


    Ja. Dat vind ik. Dat is toch lelijk? 0.0 Bovendien zijn je krullen helemaal anders, dus gaat alles er ook helemaal anders uitzien.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 18:58 ]


    comfort in c h a o s

    Constantine schreef:
    (...)
    Vind je? Ik had namelijk wel een plaatje gevonden waar ik t wel mooi bij vond (: Hoewel ik de kleuren zelf niet helemaal awesome vind maargoed :') Maar.. Mijn haar krult aan de achterkant niet zo als het plaatje, dat is bij mij meer van die uitgezakte boel haha ;p



    Krultangkrullen. Zo krijg jij ze nooit!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dit gaat wrs lang duren, maar je moet het echt lang laten groeien. Dat is mooi (: en dan moet je idd die puntjes kleuren.
    Ow en please geen duckface meer trekken^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Je hebt hele mooie krullen, ik zou zoals de mensen boven mij zeggen het nog even langer laten groeien en dan misschien verven met iets.


    26 - 02 - '16

    BANG!

    sorry, ik kon het niet laten. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dus iedereen vindt dat ik mn haar langer moet laten groeien :Y)
    Maar dan zakken wel mn krullen uit he :')


    Inspiration can hit you any time

    Geen Dip Dye, met krullen is dat absoluut niet mooi

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 9:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right