• Jamie Sullivan is een meisje dat niet al te populaire is bij haar school genoten. Ze heeft geen vrienden maar dat zegt haar niets. Haar leven was perfect tot als er een jongen gestraft word voor een misgelopen grap. Hij moet bijles geven elke zaterdag, de onderhoudsploeg helpen en deelnemen aan een schooltoneelstuk. De jongen heeft hulp nodig met het oefenen en onthouden van teksten en vraagt hulp aan Jamie die ook meedoet aan het toneelstuk. Zij wil hem wel helpen onder de voorwaarde dat hij niet verliefd op haar wordt. Op school blijft de jongen met zijn vrienden Jamie echter treiteren. Uiteindelijk gaan de twee toch verliefd op elkaar worden onder het zeer bezorgde oog van haar vader, dominee Sullivan waarna Jamie na een tijdje open kaart met hem moet spelen door hem te vertellen dat ze leukemie heeft. De jongen helpt haar met het verwezelijken van de dingen die ze nog gedaan wil hebben in haar leven. Hij vraagt haar ook ten huwelijk en ze trouwen in het kerkje van het geboortedorp van Jamie's overleden moeder, haar grootste wens.




    Moet ik er een serie over maken, het is de trailer van mijn favo film! de jongen moet iemand van TH worden als je een idee hebt wie zeg het me dan??

    Momenteel is de stand

    Tom 4
    Bill 1
    Gustav 4
    Georg 1


    Nieuwe ronde

    Tom 4
    Gustav 4


    Gustav! +deel 1 is er zo.x3


    *He's the one.

    Wie wil de doorslag geven?? TOM of GUSTAV. Kies opnieuw


    *He's the one.

    GUSTAV

    Mijn zusje SweetWishes roept

    GUSTAV!!

    Nog voor de tweede ronde wie nu wint word het!!


    *He's the one.

    Word het dn toch gustav??


    *He's the one.

    Nieuwe ronde bedoel je dan opnieuw stemmen? Zo ja Tom!!! xD <333

    Joa iedereen mag terug opnieuw stemmen die daarjuist heeft gestemt dit is de tweede ronde!!


    *He's the one.

    Schat zou ik een rol mogen?


    Lalalalalalalala.

    Schat ik verdeel hier geen rollen voor de andere jongens komen er ook niet in dus srry.x333


    *He's the one.

    nog 1 iemand TOM of Gustav wnt ik wil deel 1 er al opzetten
    .x33


    *He's the one.

    Gustav

    GUSTAV!!!!!

    TOM


    Lalalalalalalala.

    nu staat het weer gelijk wnt die vn kim had ik al meegrekent!!


    *He's the one.

    Mag ik de hoofdrol?x'D


    Lalalalalalalala.