• Oké, dus, op voorhand... dit gaat een beetje een cliché zeikverhaal worden dus please bare with me. Ik hoef ook geen overbodige, snerende comments of iets in die richting. Ik wil gewoon mijn zielige verhaaltje kwijt... ghehe ^^

          Ik ga het nu heel even kort over mijn ex hebben. Wij zijn nu bijna twee jaar geleden uit elkaar en zijn nu goede vrienden. Toentertijd ben ik ook bevriend geworden met zijn vriendengroep en daar heb ik ook echt een paar goede vrienden aan over gehouden. Nu, we waren met enkelen gaan stappen tijdens carnaval, goed zat en gelukkig, je kent het allemaal wel. Toen heb ik met een goede vriend van mijn ex gezoend maar die jongen (die we voor het gemak maar even S. noemen) was helemaal panisch dat mijn ex erachter zou komen. Dus nou, ik heb het toen mijn ex verteld en die vond het helemaal geweldig! Ik weer terug naar S. die inmiddels compleet zat was. Dus wij nog even een tijdje gezoend totdat we naar huis gingen. (Hij heeft ook nog even over mijn schoenen gekotst, maar dat terzijde.)
          Ik kreeg dus de volgende dag een appje van S. dat hij zich erg had misdragen die avond maar dat hij het heel erg tof vond en dat hij wilde kijken of er meer uit zou kunnen komen (relatiewijs dus, we kennen elkaar al drie jaar dus, en ik heb hem altijd een leuke kerel gevonden). Maar hij was in de war en dat hij tijd nodig had om na te denken. Ik dacht, prima, ik heb ook even tijd nodig om na te denken wat ik nou wil. Dus ik gaf hem de tijd maar dat is nu bijna 4 dagen geleden en ik heb niks meer van hem gehoord. (Behalve de kutgrapjes die natuurlijk in de app van onze vriendengroep te voorschijn kwamen...)
    En nu weet ik dus niet of ik hem een appje moet sturen, of wat ik daar überhaupt in moet zetten. Of dat ik dat juist moet laten? ARGH, oké dus dit was het uiteindelijke probleem... (Ik namelijk van het praten en het zeggen wat ik denk, dan weet ik ook waar ik sta..)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 16:39 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik denk dat je hem een appje kunt sturen, maar niet over dat onderwerp. Misschien als jullie al even aan het praten zijn, kan het zijn dat hij er zelf over begint.
    Of je wacht nog even een paar dagen. Want 4 dagen is nog best kort (;

    Als je het wel ziet zitten om mogelijk een relatie met hem aan te gaan, dan kan je, denk ik, het beste gewoon een appje sturen. Simpelweg een gesprek aanknopen van 'Hoe gaat het?' en misschien laat hij wel merken dat hij het wel ziet zitten om meer dan vrienden te zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."