• Ik probeer het kort te houden, maar t kan ook heel lang worden omdat ik gewoon even mn hart moet luchten.

    Op t moment gaat alles in mijn leven gewoon fout. Laat ik maar beginnen met iets dat al heel lang speelt. Ik vind een jongen leuk en ja al twee keer is het gebeurt dat we heel erg aan t filrten waren en de dag erna had ie een vriendin. Naja dan gaat het uit en we komen elke keer bij elkaar terug. We praten vaak enzo en hij zegt altijd lieve dingen tegen me. Nu negeert ie me zowat terwijl hij eerst zo lief deed. Dus ik heb ook geen idee wat ik fout doe. Het kan zijn dat ie gek van me word. Maar t kan ook wat anders zijn namelijk: hij is 18 ik ben 14 (bijna 15) hij was al eens eerder verliefd op een meisje van dezelfde leeftijd, maar zijn moeder vond dat niet goed dus dat heeft ie maar laten lopen en misschien is ie bang dat dat weer gaat gebeuren, ik weet het niet.
    Naja nu probeer ik hem gewoon met rust te laten en te laten gaan maar dat is moeilijk. En naja ik was in Slagharen met een vriendin mee op een familie uitje. Daar leerder we jongens kennen en eentje woonde toevallig in het dorp naast ons en die smst me de hele tijd en wil met me afspreken enzo, hij vind me dus leuk. Ik hem niet, maar afwijzen vind ik zo zielig.
    Ook ging het al een tijdje heel erg slecht tussen mij en de vriendinnen uit mn klas. Ze vonden dat ik mezelf buitensloot enzo. Naja de vrijdag voor mijn herfstvakantie is dat voor mij fout gegaan. Een andere vriendin kwam naar mijn klas toe. Ze vroeg hoe t ging en ik moest gewoon heel hard huilen. Naja toen kreeg ik dus van één van die vriendinnen een smsje met: ''Renée ik maak me zorgen om je, wat is er?'' Naja ze had me hele tas doorzocht want ze dacht al dat ik weg was. Ze kon mn fietssleutel niet vinden en toen raakte ze compleet in paniek. Gelukkig vond ze mn fietssleutel toen wel. Naja ik had terug ge smst dat t een lang verhaal was. Naja ik mocht het mailen. Dus ik had t gemailt en het was echt lang. Naja ik kreeg een mail terug met wat ik over 2 á 3 jaar allemaal fout had gedaan. Naja dat was veel ik voelde me nog kutter en ik dacht: jeetje wat ben ik een kut kind. Ik heb er inmiddels met al 2 vriendinnen over gepraat en dat stelt me wel wat gerust want die zijn niet echt meer boos, maar hoe het met de rest zit weet ik niet. Ik doe mn best om alles goed te doen maarja, ik weet het gewoon niet meer.
    En nu het volgende. Een andere vriendin is heel erg boos op me om iets dat ik niet echt gedaan heb. Ze had me wat verteld dat ze zich buitengesloten voelde door 2 vriendinnen van haar en ze vertelde het aan bijna iedereen. Ik was toen met één van die twee vriendinnen en toen zei die: Ja ik hoorde van A dat D aan iedereen verteld dat ze zich buitengesloten voelde. Natuurlijk had ik moeten zeggen ik weet van niets, maar ik zei gewoon. Nou dat is het niet, het is meer dat ze als jullie samen zijn dat ze als jullie een mening hebben zij altijd een andere mening heeft. Dus wat ik zei was goed bedoeld, die vriendin legte uit wat er was voor hun enzo. Naja die vriendin denkt dus nu dat die andere twee het weten door mij. Maar ze wisten het al door A en D vertrouwd A volledig en ze is dus boos op mij. Ik weet wat D moet doen om t op te lossen maar dat mag ik niet doorvertellen. Ik heb al twee keer mn excuses aangeboden voor iets dat ik niet heb gedaan. Naja ze vond dus van ja je kan mijn geheim wel doorvertellen maar dat niet. Ze snapt gewoon niet dat ik al genoeg gezeik heb in mn leven en ik niet meer wil, want het is mijn schuld niet.
    En dat moest ik gewoon even kwijt en het lucht toch best wel op.
    En het is heel lang, sorry ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Die eerste gast,,die zou ik gewoon laten vallen. Ik denk niet dat hij iets serieus met je wilt,anders was dat al wel gebeurt.

    -Hoe hard het ook klinkt,als je hem niet leuk vind,moet je hem afwijzen.
    Je zal hem later alleen maar meer kwetsen.

    -Die mail van je vriendin is niét terecht. Je moet als mens leren vergeven,en voor mij is het duidelijk dat zij dat niet kan. Iedereen maakt vergissingen. Iedereen begaat fouten. Niemand is perfect,en daar moeten we mee leren leven. Als zij dat niet kan,vraag je dan af of zij wel een échte vriendin is.

    -Probeer nog 1x een goed gesprek te hebben met die vriendin. Niet via mail,maar face to face. Bedenk op voorhand wat je precies wilt zeggen en ga haar niks verwijten.

    -- Probeer vooral om elk probleem apart op te lossen en concentreer je op positieve dingen--
    Veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die jongen uit Slagharen moet je duidelijk maken dat je niks met hem wilt. Waarschijnlijk wilde die 1e jongen jou ook niet kwetsen en zittie nu een beetje in de knoop, en daardoor voel jij je nu dus kut. In feite doe je dus nu het zelfde met die andere jongen, dus daar moet je mee kappen want aan een lijntje gehouden worden, vind niemand leuk.


    Succes.


    ars moriendi

    reyon schreef:
    -Die eerste gast,,die zou ik gewoon laten vallen. Ik denk niet dat hij iets serieus met je wilt,anders was dat al wel gebeurt.

    -Hoe hard het ook klinkt,als je hem niet leuk vind,moet je hem afwijzen.
    Je zal hem later alleen maar meer kwetsen.

    -Die mail van je vriendin is niét terecht. Je moet als mens leren vergeven,en voor mij is het duidelijk dat zij dat niet kan. Iedereen maakt vergissingen. Iedereen begaat fouten. Niemand is perfect,en daar moeten we mee leren leven. Als zij dat niet kan,vraag je dan af of zij wel een échte vriendin is.

    -Probeer nog 1x een goed gesprek te hebben met die vriendin. Niet via mail,maar face to face. Bedenk op voorhand wat je precies wilt zeggen en ga haar niks verwijten.

    -- Probeer vooral om elk probleem apart op te lossen en concentreer je op positieve dingen--
    Veel sterkte (flower)

    Dankjewel! (flower)
    Het lucht echt op dat ik dit gewoon even kwijt kan. Naja ik probeer alles op te lossen en ik probeer gewoon te kijken hoe alles loopt. En die vriendin die boos op me is door iets wat ik niet heb gedaan wil niet met me praten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Outside schreef:
    Die jongen uit Slagharen moet je duidelijk maken dat je niks met hem wilt. Waarschijnlijk wilde die 1e jongen jou ook niet kwetsen en zittie nu een beetje in de knoop, en daardoor voel jij je nu dus kut. In feite doe je dus nu het zelfde met die andere jongen, dus daar moet je mee kappen want aan een lijntje gehouden worden, vind niemand leuk.


    Succes.

    Je hebt gelijk, maar t is echt heel moeilijk allemaal.

    Dankjewel. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, maar t is echt heel moeilijk allemaal.

    Dankjewel. (flower)

    Succes, meid <3


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Succes, meid <3

    Heel erg bedankt, ik zal t allemaal hard nodig hebben. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    reyon schreef:
    -Die eerste gast,,die zou ik gewoon laten vallen. Ik denk niet dat hij iets serieus met je wilt,anders was dat al wel gebeurt.

    -Hoe hard het ook klinkt,als je hem niet leuk vind,moet je hem afwijzen.
    Je zal hem later alleen maar meer kwetsen.

    -Die mail van je vriendin is niét terecht. Je moet als mens leren vergeven,en voor mij is het duidelijk dat zij dat niet kan. Iedereen maakt vergissingen. Iedereen begaat fouten. Niemand is perfect,en daar moeten we mee leren leven. Als zij dat niet kan,vraag je dan af of zij wel een échte vriendin is.

    -Probeer nog 1x een goed gesprek te hebben met die vriendin. Niet via mail,maar face to face. Bedenk op voorhand wat je precies wilt zeggen en ga haar niks verwijten.

    -- Probeer vooral om elk probleem apart op te lossen en concentreer je op positieve dingen--
    Veel sterkte (flower)


    Dat is precies wat ik ook zou aanraden (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ten eerste: Die jongen is het jou niet waard. Het lijkt erop dat hij je alleen maar gebruikt, want hij praat alleen tegen je als hij weer even single is volgens mij en dat zegt al genoeg. Zo lijkt het alsof je meer een tijdelijke afleiding voor hem bent -zo vind ik het lijken- en dat hij je weer kan negeren als hij een nieuwe vriendin heeft gevonden. Je kunt veel beter krijgen dan dit, geloof me. Als ik jou was, zou ik gewoon al het contact verbreken en proberen hem langzaamaan te vergeten -ik weet dat het moeilijk is- Je kunt veel beter krijgen dan dit, echt waar. Ten tweede: Als die jongen jou leuk vindt, maar jij hem niet, kun je hem dit beter vertellen. Het is beter voor hem dat hij het nu weet, dan dat hij goede hoop blijft houden, denk ik. Als je het langer voor hem verbergt zou het hem alleen maar kwetsen, dus als je het hem op een aardige manier vertelt, zou hij het heus wel begrijpen, anders is hij gewoon een mongool. Als ik jou was, zou ik dat met die vriendin ook even laten rusten. Uiteindelijk komt ze er vast wel achter dat jij het niet jouw schuld is. En als ze dat niet doet, is ze je gewoon niet waard, want dan weet je ook meteen hoeveel ze jou vertrouwd. Uiteindelijk valt alles wel op zijn plek. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel sterkte! (flower)

    Edit: Wow, dit is een beetje lang geworden. Sorry daarvoor, haha. (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 15:51 ]

    Bigfoot schreef:
    Ten eerste: Die jongen is het jou niet waard. Het lijkt erop dat hij je alleen maar gebruikt, want hij praat alleen tegen je als hij weer even single is volgens mij en dat zegt al genoeg. Zo lijkt het alsof je meer een tijdelijke afleiding voor hem bent -zo vind ik het lijken- en dat hij je weer kan negeren als hij een nieuwe vriendin heeft gevonden. Je kunt veel beter krijgen dan dit, geloof me. Als ik jou was, zou ik gewoon al het contact verbreken en proberen hem langzaamaan te vergeten -ik weet dat het moeilijk is- Je kunt veel beter krijgen dan dit, echt waar. Ten tweede: Als die jongen jou leuk vindt, maar jij hem niet, kun je hem dit beter vertellen. Het is beter voor hem dat hij het nu weet, dan dat hij goede hoop blijft houden, denk ik. Als je het langer voor hem verbergt zou het hem alleen maar kwetsen, dus als je het hem op een aardige manier vertelt, zou hij het heus wel begrijpen, anders is hij gewoon een mongool. Als ik jou was, zou ik dat met die vriendin ook even laten rusten. Uiteindelijk komt ze er vast wel achter dat jij het niet jouw schuld is. En als ze dat niet doet, is ze je gewoon niet waard, want dan weet je ook meteen hoeveel ze jou vertrouwd. Uiteindelijk valt alles wel op zijn plek. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel sterkte! (flower)

    Edit: Wow, dit is een beetje lang geworden. Sorry daarvoor, haha. (:

    Je hebt helemaal gelijk, bedankt. Echt waar. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    reyon schreef:
    -Die eerste gast,,die zou ik gewoon laten vallen. Ik denk niet dat hij iets serieus met je wilt,anders was dat al wel gebeurt.

    -Hoe hard het ook klinkt,als je hem niet leuk vind,moet je hem afwijzen.
    Je zal hem later alleen maar meer kwetsen.

    -Die mail van je vriendin is niét terecht. Je moet als mens leren vergeven,en voor mij is het duidelijk dat zij dat niet kan. Iedereen maakt vergissingen. Iedereen begaat fouten. Niemand is perfect,en daar moeten we mee leren leven. Als zij dat niet kan,vraag je dan af of zij wel een échte vriendin is.

    -Probeer nog 1x een goed gesprek te hebben met die vriendin. Niet via mail,maar face to face. Bedenk op voorhand wat je precies wilt zeggen en ga haar niks verwijten.

    -- Probeer vooral om elk probleem apart op te lossen en concentreer je op positieve dingen--
    Veel sterkte (flower)

    Je hebt alles al gezegd, dus ik kan alleen maar zeggen: veel succes en ik hoop echt dat het goed komt! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dankjewel voor al t succes en sterkte! Ik zal het nodig hebben! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het leven bestaat alleen maar uit dalen en bergen het komt wel goed even doorbijten en je zit weer in een 'top' periode had ik laatst namelijk ook en nu gaat alles weer goed :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    waar gaat dit eigelijk over?

    sorry:$

    LostDonut schreef:
    waar gaat dit eigelijk over?

    huh?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.