• Allereerst Klik =D.

    Het gaat over een meisje. Ze raakt blind door een auto ongeluk. Om het Drama, af te maken raakt het uit met haar vriendje. Maar, ze leert een jongen kennen. Raakt ze mee bevriend en blablabla, je zal het wel moeten lezen wil je het te weten komen [ook al klinkt het allemaal nu wel heer voorspellend.. nja boeien].

    Nou de vraagjes.
    1) Wat zal ik als naam voor het meisje doen? [Bijou, Moon, Tasha, Rosa, Suggesties?]
    2) De naam van de jongen.. Wil dat tie in een band speel zeg maar.. alleen als ik beroemde personen ga gebruiken.. Wie? [Destine, Tokio Hotel, Black Veil Brides, MakeBelieve, Suggesties?]

    Alvast bedankt voor het lezen van dit,
    Alvast bedankt voor als je me verhaal gaat lezen
    &
    Alvast bedankt voor als je me vragen gaat beantwoorden [a'].


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou et ook lief vinden als mensjes antwoorden :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1) Aangezien het geen fantasieverhaal is, zou ik geen al te speciale naam gebruiken. Iets als Emma of zo, niet te ingewikkeld.
    2) Niemand beroemd, gewoon een jongen. Misschien een Febe?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Febe? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dit komt me gedeeltelijk bekend voor.. :'D
    Anyhow; Bijou klinkt mooi. En ik denk dat je zelf moet weten wie je er precies in wilt laten spelen, want jij moet er uiteindelijk over schrijven. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Jah oké das waar.
    Mja, wat ik gezegt heb luister ik zelf ook dus das geen probleem.. Alleen.. Tokio Hotel zie je vaak,, Dus die valt denk ik af..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1= je kan dr Hope noemen ofzo misschien
    2= je zou een acteur kunnen gebruiken die weinig voorkomt ofzo.
    En ik wil het wle lezen enzo.
    Maar ik kan het niet want een vriendin van me die is blind en dat kwam ook door een auto ongeluk dus ik wil het wel lezen maar kan het niet...
    Ik ga hget proberen te lezen

    Oww =O das kut. Sterkte. en als et niej wil et geef niej =) vind et al stoer dat je et probeer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    weetje, ik vind cool idee ^^ wieweet moet je muziaktn nemen van popu band waar iedereen een story over het meest populaire bandlid heeft, dan ben jij lekker anders ;p misschien over Jerad van 100 Monkeys? iedereen heeft 100 Monkeys-story's met Jackson, dus... (ik beken schuld :Y))


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Maar ik wil dan wel graageen band die ik ken en luister =P en ik ken de 100 Monkey's niej laat staan dat ik ze luister XD maar bedankt voor et idee =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik zou onbekende personen nemen. Anders heb je gegarandeerd veel personen die afhaken omwille van die band of weetikveelwat.
    Neem gewoon fictieve personen, veel echter want je verhaal is ook realistisch (':

    Ashley, Hayley, Sam, ...
    Matt, Jason, Sean, ...

    x


    Has no one told you she's not breathing?